۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 32528
  • 27 اسفند 1396 - 10:46
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
سه پومسه روی تهرانی راهی کره‌جنوبی می‌شوند

سه پومسه روی تهرانی راهی کره‌جنوبی می‌شوند

سه نماینده از استان تهران به منظور حضور در اردوی تمرینی ‌فرم‌های جدید پومسه، فردا (دوشنبه – ۲۸ اسفندماه) راهی “موجو” کره‌جنوبی می‌شوند. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو از سال ۲۰۱۶ بخش فرم های جدید پومسه در دستور کار این فدراسیون قرار گرفته و به همین منظور […]

سه نماینده از استان تهران به منظور حضور در اردوی تمرینی ‌فرم‌های جدید پومسه، فردا (دوشنبه – ۲۸ اسفندماه) راهی “موجو” کره‌جنوبی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو از سال ۲۰۱۶ بخش فرم های جدید پومسه در دستور کار این فدراسیون قرار گرفته و به همین منظور تاکنون سمینار و دوره‌های بین‌المللی زیادی برای هماهنگی هرچه بیشتر این بخش در سراسر دنیا برگزار شده است.

فدراسیون تکواندو نیز با هماهنگی های صورت گرفته مردادماه سال جاری میزبان این دوره در ایران بود و نفرات شرکت‌‌کننده به صورت تئوری و عملی فرم‌های جدید پومسه را آموزش دیدند.

با توجه به اهمیت این موضوع فدراسیون جهانی اردوی تمرینی را به منظور آمادگی و هماهنگی هرچه بیشتر در نظر گرفته اند.

مهدی جمالی، امیررضا مهربان و کوروش بختیار  سه پومسه رو تهرانی هستند که در این اردو حضور پیدا می‌کنند.

همچنین حسینعلی نظری ، رییس کمیته پومسه هیئت تکواندو استان تهران برای شرکت در استاژ اولین دوره داوری نیوپومسه همراه ملی پوشان راهی موجو خواهد شد.

گفتنی است؛ پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار در هجدهمین دوره این مسابقات شاهد برگزاری رقابت های پومسه خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram