۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گزارش » گفتگو
  • شناسه : 32501
  • 01 فروردین 1397 - 9:10
  • 173 بازدید
  • ارسال توسط :
خسروی: آمادگی لازم برای موفقیت در شیاپ چانگ تونس را دارم

خسروی: آمادگی لازم برای موفقیت در شیاپ چانگ تونس را دارم

تکواندوکار تهرانی وزن ۷۸- کیلوگرم تیم ملی ایران گفت: برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ تونس تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم بتوانم با مدال به کشور بازگردم. محمدعلی خسروی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، اظهار داشت: برای حضور در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان […]

تکواندوکار تهرانی وزن ۷۸- کیلوگرم تیم ملی ایران گفت: برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ تونس تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم بتوانم با مدال به کشور بازگردم.

محمدعلی خسروی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، اظهار داشت: برای حضور در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان حدود دو ماه است که در اردو هستیم و بدون شک کار دشواری را در این پیکارها پیش رو داریم با این وجود با تمام قوا به روی شیاپ چانگ می روم و نتیجه اش هرچه خدا بخواهد.

وی تاکید کرد: حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه بین تمرینات درون اردویی ما اتفاق بسیار مهمی بود که به ما کمک کرد تا در رویارویی با رقبایمان در مسابقات جهانی آماده تر شویم.

ملی پوش تهرانی وزن نهم ، درباره عملکردش در مسابقات ترکیه گفت: این مسابقات اولین تجربه برون مرزی من بود ، چهار بازی داشتم مقابل حریفانی از ترکیه ، قزاقستان و نروژ و بازی فینالم هم با محمد خانی تکواندوکار تهرانی بود، که موفق شدم همه مبارزاتم را با برد به پایان برسانم و به مدال طلا دست یابم.

خسروی در بخش دیگری از صحبت هایش تصریح کرد: مدت ۷ سال است که تکواندو را به صورت حرفه ای آغاز کرده ام، آخرین مربی ام حمید باقی نژاد بود، از آنجا که قدم ۱۹۸ سانتی متر است در ابتدا قصد داشتم به رشته بسکتبال بروم اما در نهایت به خواسته پدرم رشته ورزشی تکواندو را آغاز کردم .

تکواندوکار وزن ۷۸- کیلوگرم، درخصوص بازی های لیگ امسال استان تهران گفت: امسال در لیگ کشوری بازی نکردم اما در لیگ تهران عضو تیم افرا بودم که روی سکوی دومی قرار گرفتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram