۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 32498
  • 28 اسفند 1396 - 10:28
  • 366 بازدید
  • ارسال توسط :
عمادی: در اولین اعزام بین المللی ام با طلا بازگشتم / برای مسابقات جهانی انگیزه بالایی دارم

عمادی: در اولین اعزام بین المللی ام با طلا بازگشتم / برای مسابقات جهانی انگیزه بالایی دارم

ملی پوش تهرانی وزن هفتم تکواندو گفت: تورنمنت بین المللی ترکیه اولین تجربه اعزام بین المللی من بود و توانستم به مدال طلا دست یابم، امیدوارم در رقابت های جهانی هم سربلند باشم. محمد مهدی عمادی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی جهان عنوان کرد: […]

photo_2018-03-19_10-24-18

ملی پوش تهرانی وزن هفتم تکواندو گفت: تورنمنت بین المللی ترکیه اولین تجربه اعزام بین المللی من بود و توانستم به مدال طلا دست یابم، امیدوارم در رقابت های جهانی هم سربلند باشم.

محمد مهدی عمادی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی جهان عنوان کرد: اردوی تیم ملی تکواندو از ۲۳ دی ماه آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد ، من در مسابقات آزاد کشوری قم ، قهرمان شدم و توانستم سهمیه بگیرم، بعد از آن دو مرحله مسابقه انتخابی برگزار شد تا در نهایت نام من در بین مسافران رقابتهای جهانی ثبت شد.

وی درباره عملکرد قابل قبولش در تورنمنت بین المللی ترکیه گفت: تورنمنت بین المللی ترکیه اولین تجربه اعزام برون مرزی من بود، قبل از آن استرس داشتم اما توانستم از ۵ مبارزه ای که انجام دادم ۵ برد به دست بیارم و به مدال طلا برسم.

تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی ایران درخصوص فینال تمام ایرانی خود در ترکیه اذعان داشت: در بازی فینال با اشکان زحمت کشان مبارزه کردم که حریف سرسختی بود با این وجود توانستم برنده از روی شیاپ چانگ بیرون بیایم .

عمادی خاطرنشان کرد: من از ۷ سالگی تکواندو را آغاز کردم و در حال حاضر حدود ۱۱ سال است که تکواندو کار می کنم و زیرنظر زینال حسینی و محمدعباس عزیززاده به عنوان مربی تمرین کرده ام.

ملی پوش تهرانی تکواندو در بخش پایانی صحبت هایش گفت: ما ۱۴ فروردین ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ اعزام می شویم و امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در این رقابت ها داشته باشم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram