۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 32489
  • 27 اسفند 1396 - 10:48
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :
مهرعلی: برای درخشش در مسابقات قهرمانی جهان آماده هستم

مهرعلی: برای درخشش در مسابقات قهرمانی جهان آماده هستم

تکواندوکار تهرانی وزن ۷۸+ کیلوگرم تیم ملی ایران گفت: مسابقات قهرمانی جهان یکی از میادین بزرگ بین المللی است که امیدوارم بتوانم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارم. نیما مهر علی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران بیان کرد: بعد از برگزاری بیش از ۵ مرحله اردوی انتخابی در […]

photo_2018-02-14_04-12-46

تکواندوکار تهرانی وزن ۷۸+ کیلوگرم تیم ملی ایران گفت: مسابقات قهرمانی جهان یکی از میادین بزرگ بین المللی است که امیدوارم بتوانم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارم.

نیما مهر علی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران بیان کرد: بعد از برگزاری بیش از ۵ مرحله اردوی انتخابی در نهایت موفق شدم با غلبه بر تمامی حریفانم در فهرست نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان قرار بگیرم .

وی در ادامه افزود: مدت ۲ ماه است که در اردوی تیم ملی هستیم و زیر نظر محمدرضا زوار ، سرمربی تهرانی تمرین می کنیم ، تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشته ایم و وضعیت آمادگی ام بسیار بالا است.

تکواندوکار وزن دهم المپیکی به حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه بین تمرینات تیم ملی اشاره کرد و درخصوص این رقابت ها اذعان کرد: حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه فرصت مناسبی بود تا خود را محک بزنیم ، من در این مسابقات در اولین مبارزه با قرعه استراحت روبه رو شدم، بعد از آن ۴ مسابقه داشتم که با غلبه بر تمامی رقبایم موفق شدم به مدال طلا دست یابم.

وی توضیح داد: مسابقات قهرمانی جهان از ۲۲ تا ۲۵ فروردین برگزار می شود ، تمرینات ما در فروردین به مدت ۴ روز به مناسبت عید نوروز تعطیل می شود و پس از آن دوباره به اردو بازمی گردیم و تا قبل از اعزام تمرین می کنیم.

مهرعلی درخصوص عناوین بین المللی اش گفت: من از ۵ سالگی تکواندو را زیر نظر علی کاظمی به عنوان مربی آغاز کردم و در حال حاضر ۱۱ سال است که تکواندو ، کار می کنم. مدال طلای رقابت های قهرمانی نونهالان جهان (۲۰۱۵- کره جنوبی) و کسب ۳ مدال طلای رقابت های قهرمانی کشور را در کارنامه دارم.

انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram