۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 32483
  • 23 اسفند 1396 - 10:26
  • 351 بازدید
  • ارسال توسط :
ولی پور: برای گرفتن پنجمین مدال بین المللی ام آماده هستم

ولی پور: برای گرفتن پنجمین مدال بین المللی ام آماده هستم

ملی پوش وزن ۵۱- کیلوگرم استان تهران قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی جهان گفت: تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشته ایم و تمام تلاشم را به کار می بندم تا در مسابقات قهرمانی جهان پنجمین مدال بین المللی خود را برگردن بیندازم. امیر ولی پور در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو […]

photo_2018-03-13_11-40-22

ملی پوش وزن ۵۱- کیلوگرم استان تهران قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی جهان گفت: تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشته ایم و تمام تلاشم را به کار می بندم تا در مسابقات قهرمانی جهان پنجمین مدال بین المللی خود را برگردن بیندازم.

امیر ولی پور در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران بیان کرد: حدود ۲ ماه است که همراه تیم ملی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می شویم و ۲۱ فروردین ماه اعزام خواهیم داشت.

وی درباره مسابقات انتخابی قبل از قرار گرفتن نامش در فهرست نفرات اعزامی گفت: من به دلیل اینکه سهمیه داشتم در مرحله آخر ورود به اردو مسابقه انتخابی دادم و اول شدم، بعد از آن ۳ مرحله انتخابی درون اردویی دیگر هم داشتیم که در تمامی مراحل نفر نخست بودم و در نهایت در لیست نفرات اعزامی به مسابقات جهانی قرار گرفتم.

تکواندوکار وزن سوم المپیکی استان تهران، به حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه و کسب مدال طلا هم اشاره کرد و در این باره اظهار داشت: بین تمریناتمان در اردوی تیم ملی به تورنمنت بین المللی ترکیه اعزام شدیم که موفق شدم بعد از کسب ۵ برد ، به مدال طلا دست یابم .

وی به وضعیت حریفانش در تورنمنت ترکیه اشاره کرد و توضیح داد: حریفان قدرتمندی داشتم اما سخت ترین حریفم در فینال و از کشور ترکیه بود که او را هم با اختلاف ۱۶ امتیاز شکست دادم.

ولی پور درخصوص دیگر عناوین بین المللی اش گفت: مدال طلای رقابت های قهرمانی نونهالان آسیا ، مدال نقره مسابقات قهرمانی نونهالان  جهان ، مدال طلای تورنمنت بین المللی در دو دوره از جمله عناوین بین المللی هستند که تاکنون کسب کرده ام و تمام تلاشم این است که در مسابقات جهانی هم دست پر برگردم و مدال خوش رنگی کسب کنم.

ملی پوش تهرانی تکواندوی کشورمان در بخش پایانی صحبت هایش اعلام کرد: ۶ سال است که تکواندو را به صورت حرفه ای و زیرنظر حسین کریمی به عنوان مربی آغاز کرده ام و از راهی که تاکنون طی رده ام بسیار راضی هستم و امیدوارم بتوانم با کسب مدال های خوش رنگ پرچم پرافتخار ایران را مجامع بین المللی به اهتزاز در بیاورم.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram