۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گزارش
  • شناسه : 48961
  • 01 مهر 1399 - 11:51
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
عزیزی؛از کن تشکر می کنم/با انگیزه دو چندان ادامه میدم

عزیزی؛از کن تشکر می کنم/با انگیزه دو چندان ادامه میدم

اولین پارالمپین پایتخت گفت:با جدیت و انگیزه ای دوچندان در اردوی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری می کنم و تنهاهدفم کسب مدال طلای پارالمپیک توکیواست . اصغر عزیری اولین پارالمپین تکواندو در بازیهای توکیو در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران  گفت :باشگاه ورزشی کن در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی پومسه […]

اولین پارالمپین پایتخت گفت:با جدیت و انگیزه ای دوچندان در اردوی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری می کنم و تنهاهدفم کسب مدال طلای پارالمپیک توکیواست .

اصغر عزیری اولین پارالمپین تکواندو در بازیهای توکیو در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران  گفت :باشگاه ورزشی کن در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی پومسه مجازی با رایزنی های هیات استان و هماهنگی های صورت گرفته توسط انجمن پاراتکواندو،حمایت مادی از بنده را تا زمان برگزاری بازیهای پارالمپیک اعلام نمود که جای بسیار تقدیر و تشکر دارد .

عزیزی در ادامه بیان داشت: اردوهای تمرینی تیم ملی پاراتکواندو  زیر نظر پیام خانلرخانی سرمربی تیم  به مدت سه هفته است که در  آکادمی مرکز جهانی فدراسیون تکواندو در حال برگزاریست،که خوشبختانه فدراسیون با دراختیار قرار دادن کلیه امکانات در یک مکان ،بستر بسیار خوبی را برای تمریناتمان فراهم نموده است .

اولین پارالمپین تکواندو پاتیخت با بیان اینکه در شرایط آمادگی جسمانی خوبی قرار دارد  در ادامه افزود: قبل از آغاز اردوهای  تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری می‌کردیم و با توجه به اینکه هنوز هیج رویدادی توسط فدراسیون جهانی اعلام نشده است و منتظر هستیم تا تاریخ بازی‌ها اعلام شود. این روز‌ها تمرکز خود را روی تمرینات هوازی و بالا بردن سطح آمادگی جسمانی گذاشته ایم.

وی در پایان گفت: جا دارد از باشگاه ورزشی کن تشکر و قدردانی کنم که در این شرایط به عنوان حامی در کنار من هستند و به طور حتم تمام تلاش و سعی ام را خواهم کرد تا مدال طلای پارالمپیک را کسب کنم و پرچم ۳ رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورم و با کسب خوشرنگترین مدال قدردان زحمات کلیه کسانی باشم که در این دوران با حمایت و کمکهای خود مرا همراهی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram