۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 72018
  • 28 مرداد 1402 - 13:43
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
تقدیر و تجلیل از کمیته روابط عمومی استان به مناسبت روز جهانی عکاس

تقدیر و تجلیل از کمیته روابط عمومی استان به مناسبت روز جهانی عکاس

در نشست مشترک دبیر هیات تکواندو استان باکمیته روابط عمومی از مسئول و اعضا این کمیته به مناسبت روز جهانی عکاس تقدیر و تجلیل شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛در این نشست دبیر هیات استان ضمن تبریک روز جهانی عکاسی به تمامی زحمت کشان این عرصه از عوامل کمیته روابط عمومی […]

در نشست مشترک دبیر هیات تکواندو استان باکمیته روابط عمومی از مسئول و اعضا این کمیته به مناسبت روز جهانی عکاس تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛در این نشست دبیر هیات استان ضمن تبریک روز جهانی عکاسی به تمامی زحمت کشان این عرصه از عوامل کمیته روابط عمومی استان در جهت ثبت تصاویر ورزش تکواندو تشکر کرد و در ادامه بیان داشت: عکاسی یکی از حوزه‌های بسیار مهم در ورزش است،از رسانه های اثر گذاری است که کاربرد چندگانه و بسیار زیادی دارد‌‌ و به عنوان یکی از حرفه ها و تخصص های بسیار اثر گذار و جذاب شناخته می شود.

وی گفت:عکاسی ورزشی هنر به تصویر کشیدن اتفاقات جذاب رویدادهای ورزشی است و کاملا متفاوت از عکاسی معمولی است چرا که خیلی از سوژه‌ای که به آنها بر میخورید تنها یک بار رخ می دهد و قاعدتا کار بسیار سخت و خلاقانه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram