۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 32206
  • 14 اسفند 1396 - 9:20
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
۱۱ پومسه‌رو تهرانی به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند

۱۱ پومسه‌رو تهرانی به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند

مسابقات ورود به اردوی تیم ملی پومسه مردان روز گذشته (یکشنبه) در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار و ۱۰  پومسه رو در بخش مردان و یک پومسه رو در گروه زنان توانستند جواز حضور در اردوی تیم ملی را به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنند. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، […]

مسابقات ورود به اردوی تیم ملی پومسه مردان روز گذشته (یکشنبه) در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار و ۱۰  پومسه رو در بخش مردان و یک پومسه رو در گروه زنان توانستند جواز حضور در اردوی تیم ملی را به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنند.


به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، مسابقات ورود به اردوی تیم ملی پومسه در گروه مردان روز گذشته (یکشنبه – ۱۲ اسفندماه) با حضور ۷۸ پومسه‌رو و به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد و در نهایت  ۱۰ تکواندوکار منتخب جواز حضور در اردو را کسب کردند.

مسابقات در رده های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال برگزار شد که در رده‌سنی ۱۸ تا ۳۰ پومسه‌روها در سه ماده پومسه ابداعی، استاندارد و فر‌م‌های جدید پومسه به اجرای فرم پراختند و فرم‌های جدید و پومسه ابداعی تنها در این رده‌سنی پیگیری شد.

اسامی دعوت شدگان استان تهران به اردوی تیم‌ملی پومسه به شرح ذیل است:

رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال:
علیرضا ابراهیمی، کوروش بختیار، کوشا بهاری، مهدی جمالی،  علی سهرابی، امیررضا مهربان، مهدی جمالی

رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال:
نادر خدامرادی

رده سنی ۶۱ تا ۵۰ سال:
منصور خاندان و عباس رضایی

همچنین مسابقات ورود به اردوی تیم ملی پومسه در گروه زنان روز گذشته (شنبه – ۱۲ اسفندماه)  و به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد و در نهایت فاطمه قدرتی از تهران جواز حضور در اردو را کسب کردند.

گفتنی است؛ پنجمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا خردادماه سال آینده و به میزبانی “هوشیمینه” ویتنام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram