۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 32204
  • 14 اسفند 1396 - 11:59
  • 483 بازدید
  • ارسال توسط :
برجی بعد از کسب عنوان قهرمانی: رقابت های تیمی به سبک جام جهانی بسیار جذاب بود

برجی بعد از کسب عنوان قهرمانی: رقابت های تیمی به سبک جام جهانی بسیار جذاب بود

سرپرست تیم نام آوران آریا اسلامشهر که تیمش موفق شد به مقام قهرمانی رقابت های تیمی به سبک جام جهانی برسد درخصوص این پیکارها گفت: مسابقات به سبک جام جهانی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و خوشحالیم که توانستیم با یک ارنج خوب به مقام نخست دست یابیم. ناصر برجی در گفتگو با روابط […]

IMG_8115

سرپرست تیم نام آوران آریا اسلامشهر که تیمش موفق شد به مقام قهرمانی رقابت های تیمی به سبک جام جهانی برسد درخصوص این پیکارها گفت: مسابقات به سبک جام جهانی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و خوشحالیم که توانستیم با یک ارنج خوب به مقام نخست دست یابیم.

ناصر برجی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، بیان کرد: ایده برگزاری رقابت های تیمی به سبک جام جهانی برای اولین بار توسط هیئت تکواندو استان تهران، اقدامی بسیار خوب بود و ما شاهد رقابت های به مراتب جذابتر از رقابت های لیگ بودیم.

وی در ادامه افزود: من حتی به فدراسیون تکواندو هم پیشنهاد می دهم که به جای برگزاری رقابت های لیگ، مسابقات تیمی به سبک جام جهانی برگزار کنند زیرا علاوه بر اینکه شاهد مبارزات جذابتر هستیم، به نفع حامیان مالی هم هست که در این پیکارها تیم داری کنند زیرا تعداد تکواندوکاران حاضر در هر تیم ۱۰ نفر و هزینه ها نسبت به لیگ پایین تر است.

سرپرست تیم نام آوران آریا اسلامشهر درباره کادر فنی تیمش اذعان داشت: محسن ایلخانی به عنوان سرمربی و داود حق پرست و عرفان ایلخانی به عنوان مربی در کنار تیم بودند و ما موفق شدیم با ارنج خوبی که چیده بودیم و تمرینات پر قدرتی که قبل از رقابت ها داشتیم با حمایت های هیئت تکواندو اسلامشهر به مقام قهرمانی دست یابیم.

برجی درخصوص جدی ترین رقیب تیم نام آوران آریا اسلامشهر گفت: ما در مرحله نخست بدون شکست و با قدرت به مرحله دوم صعود کردیم سپس تیم فرمانیه تیم دوم گروه دیگر را مغلوب کردیم، سپس مقابل ابان سیر در پای فینال به پیروزی دست یافتیم و در فینال هم رقیبمان ۱۵ خرداد ورامین بود، در این مسیر تیم های رقیب ما در مرحله نهایی و ماقبل نهایی تیم های قدرتمندی بودند و برد مقابلشان آسان نبود.

وی در بخش پایانی صحبت هایش خاطرنشان کرد: هفته پایانی لیگ اسلامشهر ۱۷ اسفند ماه برگزار می شود و قرار است از ۱۰ هوگوپوش تیم شهرستان که در تیم نام آوران آریا اسلامشهر حضور داشتند و سکوی نخست را از آن خود کردند به همراه تیم اسلامشهر که قهرمان المپیاد تکواندو استان شد تجلیل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram