۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 50342
  • 21 اردیبهشت 1400 - 10:27
  • 168 بازدید
  • ارسال توسط :
پنج پومسه رو تهرانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا شدند

پنج پومسه رو تهرانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا شدند

  ترکیب تیم ملی پومسه مردان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ – لبنان اعلام شد و چهار پومسه رو شایسته استان تهران توانستند مسافر این رقابتها شوند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از ۲۴ تا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به […]

 

ترکیب تیم ملی پومسه مردان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ – لبنان اعلام شد و چهار پومسه رو شایسته استان تهران توانستند مسافر این رقابتها شوند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از ۲۴ تا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به میزبانی “بیروت” لبنان برگزار می‌شود.

برهمین اساس مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ – لبنان به صورت آنلاین و در دو گروه مردان و زنان برگزار شد که در گروه مردان پس از ارزیابی فیلم های ارسالی و با نظر کادرفنی نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی معرفی شدند.

با اعلام سازمان تیم های ملی،  پنج پومسه رو شایسته استان تهران “امیررضا مهربان، رضا نظری ،علی سهرابی و محمد امین گماریان” در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال و حمید نظری در رده سنی بالای ۳۰ سال موفق شدند جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کنند.

لازم به ذکر اسن هدایت این نفرات برعهده دو مربی توانمند استان تهران” حسینعلی نظری” به عنوان سرمربی و” مهدی صمدیان تبار” به عنوان مربی است.

گفتنی است مرحله دوم و پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه زنان نیز به منظور مشخص شدن ترکیب نهایی برای حضور در رقابت‌های آسیایی ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه – ۲۲ اردیبهشت ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می شود که با اعلام کادر فنی راضیه آقایی از استان تهران در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال حضور خواهد داشت.

همراه داشتن کارت گلوبال ۲۰۲۱، حکم کوکی وان، پاسپورت و یک قطعه عکس الزامی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram