۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار
  • شناسه : 32064
  • 10 اسفند 1396 - 8:59
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
داورزنی: تکواندو در میان رشته‌های ورزشی حرف اول را می‌زند

داورزنی: تکواندو در میان رشته‌های ورزشی حرف اول را می‌زند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون تکواندو در سال ۹۵ عنوان فدراسیون برتر را به خود اختصاص داد و توانست در میان رشته‌های ورزشی حرف اول را بزند. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ، مجمع عمومی […]

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون تکواندو در سال ۹۵ عنوان فدراسیون برتر را به خود اختصاص داد و توانست در میان رشته‌های ورزشی حرف اول را بزند.


به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال ۹۶ و تصویب برنامه های آینده به ریاست دکترمحمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

پس از تلاوتی چند از کلام الله مجید، رییس فدراسیون به ارایه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۶ پرداخت، سپس صحبت های مقدماتی دبیر مجمع، حسابرس، خزانه دار و بازرس گزارش خود را به اعضای مجمع ارائه دادند و پس از آن روسای هیات ها صحبت‌های خود را مطرح کردند.

در ابتدا دکترمحمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص فعالیت ها و افتخارات کسب شده در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به عنوان کسی که سال‌ها در مسئولیت های مختلف توفیق خدمت گذاری داشته ام می‌توانم با صراحت بگویم که به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روند صعودی را شاهد بودیم.

وی افزود: در خیلی از رشته‌ها پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده و جوانان باغیرت و دلیر کشورمان توانستند از آسیا گذشته و در میان برترین‌های دنیا قرار بگیرند. این موفقیت‌ها حاصل تلاش‌هایی است که در ۴ دهه اخیر صورت گرفته و این پیشرفت‌ها علی‌رغم همه تحریم‌ها و سختی‌ها به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست .

دکتر داورزنی گفت: رشته تکواندو با توجه به حضور فعال خود در زمینه افتخارآفرینی در رویدادهای مهم بین‌المللی، برگزاری دوره‌های ارتقاء مربیگری و داوری و همچنین توسعه این رشته پرافتخار المپیکی در سراسر کشور توانسته در ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش عنوان فدراسیون برتر را به خود اختصاص دهد و همواره در میان رشته‌های ورزشی حرف اول را بزند.

داورزنی در ادامه با اشاره به افتخارآفرینی‌های تکواندو تصریح کرد: این رشته حدود سه دهه است که فعالیت خود را در ایران آغاز کرده و در این سال‌ها رشد چشمگیری داشته است. با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، در ۱۰ دوره گذشته همواره توانسته بر روی یکی از سکوهای جهانی قرار بگیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز از برنامه های تکواندو حمایت می‌کند.از تمامی کسانی که باعث پیشرفت تکواندو شده‌اند تشکر می‌کنم؛ نمیتوان رضایت همه را جلب کرد ولی می‌بایست تلاش کنیم تا فضا برای حضور هرچه بیشتر پیشکسوتان، قهرمانان، کسانی که قلبشان برای این رشته می‌تپد و به دنبال کمک به تکواندو هستند بیش از پیش فراهم شود تا در رویداد‌های پیش‌رو بازهم شاهد حضور قدرتمند نمایندگان کشورمان باشیم.

وی در پایان افزود: تمامی مسئولین سعی کردند قاعده هرم توسعه ورزش را افزایش دهند اما باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا نفرات بیشتری را در ورزش جذب نماییم چراکه یکی از مسائلی که می‌تواند در جامعه ایجاد نشاط و انگیزه کند همین موفقیت‌ها در ورزش است و طبیعی است که این افتخارآفرینی‌ها باعث غرور ملی می‌شود و ما باید آنچه در توان داریم به کار گیریم تا به حضور قدرتمند خود در میادین بین‌المللی تداوم بخشیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram