۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 31710
  • 28 بهمن 1396 - 11:48
  • 166 بازدید
  • ارسال توسط :
یک طلا و یک نقره حاصل تلاش مربیان تهران در مسابقات آزاد قرآن و پومسه

یک طلا و یک نقره حاصل تلاش مربیان تهران در مسابقات آزاد قرآن و پومسه

نخستین دوره مسابقات آزاد قرآن و پومسه ویژه مربیان و داوران تکواندو در گروه مردان عصر روز (پنجشنبه) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، نخستین دوره مسابقات آزاد قرآن و پومسه ویژه مربیان و داوران تکواندو کشور در گروه مردان با همکاری کمیته فرهنگی […]

نخستین دوره مسابقات آزاد قرآن و پومسه ویژه مربیان و داوران تکواندو در گروه مردان عصر روز (پنجشنبه) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، نخستین دوره مسابقات آزاد قرآن و پومسه ویژه مربیان و داوران تکواندو کشور در گروه مردان با همکاری کمیته فرهنگی فدراسیون عصر روز (پنجشنبه) در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد.

رقابت‌ها در بخش قرائت (صوت و لحن) و اجرای فرم های پومسه در سه رده سنی ۲۲ تا ۵۰ سال، ۳۶ تا ۵۰ سال و بالای ۵۱ سال با حضور نمایندگانی از استان تهران برگزار گردید.

در رده سنی ۲۲ تا ۳۵ سال سید ذاکر قنبری از استان تهران عنوان نخست را بدست آورد.

در رده سنی بالای ۵۱ سال محمد کرمی از استان تهران دوم شد.

گفتنی است؛ رده‌بندی شرکت‌کنندگان براساس مجموع امتیازات مسابقات قرآن و پومسه مشخص گردید و در پایان به نفرات اول تا سوم هر رده‌سنی حکم قهرمانی، مدال و جایزه نقدی (نفر اول: ۱۰ میلیون ریال/ نفر دوم: ۵ میلیون ریال) اهدا شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram