۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 31313
  • 18 بهمن 1396 - 16:35
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :
خانلرخانی: مسابقات قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد

خانلرخانی: مسابقات قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد

سرمربی تهرانی تیم ملی پاراتکواندو در حاشیه رقابت های قهرمانی کشور گفت: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد و از آن به منظور شناختن استعدادهای جدید در سراسر کشور استفاده می کنیم. پیام خانلرخانی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، در خصوص دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور […]

photo_2018-02-07_16-11-07

سرمربی تهرانی تیم ملی پاراتکواندو در حاشیه رقابت های قهرمانی کشور گفت: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد و از آن به منظور شناختن استعدادهای جدید در سراسر کشور استفاده می کنیم.

پیام خانلرخانی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، در خصوص دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: در این دوره از رقابت های کشوری پاراتکواندو، ما شاهد افزایش چشم گیری از شرکت کنندگان نسبت به دور قبل بودیم که نوید دهنده آینده ای روشن برای این رشته و استقبال از پاراتکواندو است.

وی خاطرنشان کرد: اهداف بلند مدت تیم ملی پاراتکواندو حضوری قدرتمند در رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ است اما نزدیک ترین میدان پیش روی ما مسابقات آسیایی ویتنام است که امیدواریم به نتایج درخشانی برای کشورمان دست یابیم .

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو اظهار داشت:  رقابت های قهرمانی کشور برای ما حکم انتخابی تیم ملی را دارد و فرصت خوبی است تا استعدادهای این رشته ورزشی را در سراسر کشور کشف و به عنوان پشتوانه های تیم ملی از آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا ۵ پاراتکواندوکار تیم ملی در رقابت های قهرمانی کشور به روی شیاپ چانگ نرفتند، گفت: بازیکنان تیم پاراتکواندو به تازگی از بازیهای جهانی آیواز بازگشته اند و به همین دلیل صلاح کادر فنی این بود که در این دوره از رقابت های کشوری به میدان نروند تا هم استراحت کنند و هم فرصتی برای دیگر پاراتکواندو کاران باشد.

خانلرخانی افزود: البته در مسابقات انتخابی درون اردویی که با حضور برترین های این دوره از  مسابقات کشوری برگزار می شود، ۵ ملی پوش فعلی ما به طور قطع مبارزه خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو که به همراه اعضای کادر فنی از دقایق ابتدایی مسابقات قهرمانی کشور در سالن برگزاری مسابقات حضور داشت و بازی ها را از نزدیک رصد می کرد در بخش پایانی صحبت هایش گفت: اردوی تیم ملی پاراتکواندو از اول اسفند ماه برگزار می شود.

photo_2018-02-07_16-11-11

انتهای پیام /

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram