۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 30521
  • 27 دی 1396 - 12:33
  • 150 بازدید
  • ارسال توسط :
صفری: هدفم رسیدن به فینال رقابتهای گرنداسلم است

صفری: هدفم رسیدن به فینال رقابتهای گرنداسلم است

ملی‌پوش وزن اولی تکواندو استان تهران  گفت: از نظر فکری و روحی برای مسابقات گرنداسلم بسیار آماده هستم  و امیدوارم به فینال این رقابت ها راه یابم.  به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ ابراهیم صفری نماینده وزن اول المپیکی استان تهران که به تازگی وارد رده سنی بزرگسالان شده است پیش از این […]

ملی‌پوش وزن اولی تکواندو استان تهران  گفت: از نظر فکری و روحی برای مسابقات گرنداسلم بسیار آماده هستم  و امیدوارم به فینال این رقابت ها راه یابم. 


به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ ابراهیم صفری نماینده وزن اول المپیکی استان تهران که به تازگی وارد رده سنی بزرگسالان شده است پیش از این عنوان نایب قهرمانی نونهالان و نوجوانان جهان را در کارنامه خود ثبت کرده است. او که از طریق مسابقات کسب سهمیه جواز حضور در این رقابت‌ها را بدست آورده حالا خود را برای رویارویی با حریفانش آماده کرده است.

صفری درباره میزان آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از ابتدا که اردوی آماده سازی ما آغاز شد ۳ نفر از بهترین‌های وزن اول تکواندو در اردو حضور داشتند که همواره برای کشورمان افتخارآفرینی کردند و من از تجربیات آنها استفاده کردم.

وی افزود: خدا را شکر از نظر فکری و روانی نیز در جایگاه خوبی قرار دارم و با برطرف کردن نقاط ضعفم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم.

نایب قهرمان نوجوانان جهان ادامه داد: با توجه به اینکه قرعه از پیش تعیین شده است تمریناتم را با آنالیز حریفانم پیگیری کردم و امیدوارم یک فینال تمام ایرانی را در این رقابت‌ها شاهد باشیم.

ملی‌پوش وزن ۵۸- کیلوگرم ایران با اشاره به نفرات حاضر در این رقابت‌ها گفت: این مسابقات با حضور نفراتی پیگیری می شود که کوله‌باری از عنوان و تجربه را به همراه دارند و نمونه‌ای‌ از آنها نیز فرزان است. در نخستین پیکار باید با نماینده ایرلند که از با تجربه ‌های این وزن است مبارزه کنم و در پیکار دوم برابر “تای هون کیم” کره‌ای قرار می‌گیرم که مدال المپیک، گرندپری و .. را در کارنامه دارد.

صفری با اشاره به رقابت‌های کسب سهمیه گرنداِسلم تصریح کرد: با بدست آوردن مدال نقره این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را بدست آوردم. در این رویداد با اختلاف همه حریفان را از پیش رو برداشتم و راهی فینال شدم و در این مرحله متاسفانه یک لحظه غفلت کردم و نتوانستم بر سکوی قهرمانی بایستم.

تکواندوکار تهرانی در پایان گفت: از همه کسانی که در این مدت به من کمک کردند تشکر می‌کنم، دست پدر و مادرم را می‌بوسم که من را حمایت کردند و از آنها می‌خواهم برایم دعا کنند تا  به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram