۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 30433
  • 26 دی 1396 - 9:47
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
آقائی: برای گرفتن عنوان فنی ترین بازیکن تمریناتم را دوبرابر کرده بودم

آقائی: برای گرفتن عنوان فنی ترین بازیکن تمریناتم را دوبرابر کرده بودم

فنی ترین بازیکن لیگ دسته یک نونهالان گفت: قبل از آغاز رقابت های لیگ برای داشتن عملکرد قابل قبول و برد تمامی مبارزاتم تمریناتم را فشرده تر کردم و در نهایت موفق شدم به هدفم دست یابم. شایان آقائی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران گفت: رقابت های لیگ دسته یک نونهالان […]

فنی ترین بازیکن لیگ دسته یک نونهالان گفت: قبل از آغاز رقابت های لیگ برای داشتن عملکرد قابل قبول و برد تمامی مبارزاتم تمریناتم را فشرده تر کردم و در نهایت موفق شدم به هدفم دست یابم.

شایان آقائی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران گفت: رقابت های لیگ دسته یک نونهالان از شهریور ماه امسال آغاز شد و کیفیت مبارزات آن نسبت به لیگ برتر یکسان بود، در نهایت موفق شدیم همراه تیم فرآورده های لبنی پگاه به مقام قهرمانی دست یابیم.

وی افزود: من در وزن هشتم (-۶۱ کیلوگرم) مبارزه می کنم، در این وزن بازی های بسیار حساسی برگزار شد ، امسال من تمریناتم را بیشتر و با انگیزه تر کرده بودم که در نهایت به هدفم رسیدم و از ۱۱ بازی همه مبارزاتم را بردم و توانستم به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شوم.

فنی ترین بازیکن لیگ دسته یک نونهالان درخصوص جدی ترین رقیبش گفت: همه رقبای من خوب بودند ولی دو حریفم از تیم های انصار چهاردانگه و رهپویان بیشتر از بقیه من را اذیت کردند هر چند آن دو تکواندوکار را هم شکست دادم.

وی اضافه کرد: من متولد سال۱۳۸۱هستم و ۱۰ سال است که زیرنظر علی اکبری تکواندو، کار می کنم آخرین سالی بود که در لیگ نونهالان به روی شیاپ چانگ می رفتم ، سرمربی تیم فرآورده های لبنی پگاه، کاظم قشقایی بود که زحمات زیادی برای تیم ما کشید.

آقائی در بخش پایانی صحبت هایش اظهار کرد: تمام تلاشم این است که امسال در مسابقات کشوری شرکت کنم و بتوانم عملکرد قابل قبولی داشته باشم. هدفم رسیدن به تیم ملی است و امیدوارم بتوانم با پشتکاری که دارم به موفقیت دست یابم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram