۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 30363
  • 25 دی 1396 - 9:32
  • 238 بازدید
  • ارسال توسط :
ابراهیم صفری راهی چین می‌شود

ابراهیم صفری راهی چین می‌شود

ابراهیم صفری تکواندوکار تهرانی برای حضور در سری چهارم از نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم عصر فردا (سه شنبه) عازم “ووشی” چین خواهد شد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، نخستین دوره مسابقات “گرند اِسلم” تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» […]

ابراهیم صفری تکواندوکار تهرانی برای حضور در سری چهارم از نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم عصر فردا (سه شنبه) عازم “ووشی” چین خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، نخستین دوره مسابقات “گرند اِسلم” تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین برگزار می شود.

این رقابت‌ها به صورت سری در حال برگزاری است که سری چهارم ۳۰ دی‌ماه (وزن ۵۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم زنان) پیگیری خواهد شد و بر همین اساس ابراهیم صفری تکواندوکار تهرانی وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان عصر فردا (سه شنبه) تهران را به مقصد چین ترک می‌کنند.

مهدی بی باک ، مربی تهرانی به عنوان سرمربی در این سفر به همراه ابراهیم صفری خواهد بود.

گفتنی است؛ به قهرمان این رقابت‌ها ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram