۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » ارشیو کل اخبار » گزارش
  • شناسه : 30123
  • 19 دی 1396 - 12:04
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
خیز ناهید کیانی برای درخشش در گرنداسلم  چین

خیز ناهید کیانی برای درخشش در گرنداسلم چین

ناهید کیانی تکواندوکار ملی پوش استان تهران، به منظور شرکت در سری سوم نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه شنبه) ایران را به مقصد “ووشی” چین ترک می کند. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، نخستین دوره مسابقات “گرند اِسلم” تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و […]

ناهید کیانی تکواندوکار ملی پوش استان تهران، به منظور شرکت در سری سوم نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه شنبه) ایران را به مقصد “ووشی” چین ترک می کند.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، نخستین دوره مسابقات “گرند اِسلم” تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین برگزار می شود.

این رقابت‌ها به صورت سری در حال برگزاری است که سری سوم ۲۳ دی‌ماه (وزن ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان) پیگیری خواهد شد و بر همین اساس ناهید کیانی تکواندوکار تهرانی و نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم ایران ساعت ۱۸:۳۰ امروز(سه شنبه) تهران را به مقصد چین ترک می‌کند.

گفتنی است؛ به قهرمان این رقابت‌ها ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram