۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » گزارش
  • شناسه : 30113
  • 19 دی 1396 - 9:37
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
جدال هوگوپوشان حوزه و شهرستانهای استان تهران در مسابقات قهرمانی

جدال هوگوپوشان حوزه و شهرستانهای استان تهران در مسابقات قهرمانی

رقابت های قهرمانی حوزه و شهرستان های هیئت تکواندو استان تهران در دو گروه پسران و دختران برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ مسابقات قهرمانی حوزه و شهرستان ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به روش انفرادی  در رده سنی نوجوانان برگزار خواهد شد. تکواندوکاران در رده سنی نوجوانان  […]

رقابت های قهرمانی حوزه و شهرستان های هیئت تکواندو استان تهران در دو گروه پسران و دختران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ مسابقات قهرمانی حوزه و شهرستان ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به روش انفرادی  در رده سنی نوجوانان برگزار خواهد شد.

تکواندوکاران در رده سنی نوجوانان  رده کمربندی(قرمز- مشکی)  در بخش پسران ۱۲ بهمن ماه و در گروه دختران ۱۳ بهمن به روی شیاپ چانگ می روند.

هر کدام از حوزه و شهرستان ها فقط می توانند یک تیم را در مسابقات شرکت دهند و هر تیم در رقابت های قهرمانی حوزه و شهرستانها شامل ۱۰ بازیکن و ۴ کادر فنی( سرپرست، سرمربی و ۲ مربی)  است و تمامی اعضای تیم های شرکت کننده و کادر فنی می بایست افراد بومی آن حوزه و شهرستان باشند.

ثبت نام برای مسابقات پسران و دختران  از ۲۰ دی آغاز می شود و تا هفتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت. تیم های متقاضی برای حضور در رقابت ها جهت نام نویسی به دفتر هیئت تکواندو استان تهران مراجعه کنند و مدارک لازم و اسامی نفرات خود را به مسئول مسابقات ارائه دهند.

لازم به ذکر است، وزن کشی مسابقات پسران به میزبانی خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود و محل برگزاری رقابت ها شهرستان چهاردانگه است، اما محل وزن کشی و محل برگزاری رقابت ها در گروه بانوان متعاقبا اعلام می شود.

علاقه مندان برای شرکت در مسابقات قهرمانی حوزه و شهرستان ها می توانند برای دستیابی به اطلاعات بیشتر به بخشنامه مسابقات که در همین سایت منتشر شده است، مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram