۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 30084
  • 18 دی 1396 - 10:40
  • 653 بازدید
  • ارسال توسط :
قشقایی: مسیر دشواری تا رسیدن به قهرمانی داشتیم

قشقایی: مسیر دشواری تا رسیدن به قهرمانی داشتیم

بهترین مربی لیگ دسته یک نونهالان گفت: رقابت های لیگ دسته یک نونهالان امسال به دلیل حضور تکواندو کاران نوظهور با روحیه جنگنده بسیار جذابیت داشت و مسیر دشواری را برای رسیدن به قهرمانی داشتیم. کاظم قشقایی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، اظهار کرد: تیم محصولات لبنی پگاه هر چند با […]

۸۹

بهترین مربی لیگ دسته یک نونهالان گفت: رقابت های لیگ دسته یک نونهالان امسال به دلیل حضور تکواندو کاران نوظهور با روحیه جنگنده بسیار جذابیت داشت و مسیر دشواری را برای رسیدن به قهرمانی داشتیم.

کاظم قشقایی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، اظهار کرد: تیم محصولات لبنی پگاه هر چند با اقتدار و بدون باخت به مقام قهرمانی لیگ دسته یک نونهالان دست یافت اما راهی بسیار دشوار برای رسیدن به سکوی نخست داشتیم و اینطور نبود که فاصله ما با تیم های دیگر زیاد باشد.

وی در ادامه توضیح داد: در لیگ امسال فرصت دور برگشت برایمان نمانده بود و نه تنها تیم محصولات لبنی پگاه بلکه تمامی رقبای ما ملزم بودند که در هر بازی بهترین نمایش را روی شیاپ چانگ داشته باشند و به فکر جبران در دور برگرشت نبودیم.

بهترین مربی لیگ دسته یک نونهالان، یکی از اتفاقات قابل توجه در لیگ امسال را اینطور عنوان کرد: یکی از سختی های اصلی لیگ امسال تصمیم جدید هیئت تکواندو استان تهران بود که اعلام کردند تیم ها از تکواندوکارانی نوظهور (کمربند آبی) هم در ترکیب خود استفاده کنند، به همین دلیل مربیان شناختی از این هوگوپوشان نداشتند و همین موضوع کار آنالیز را سخت می کرد و دقیقا نمی دانستیم ارنج را مقابل تکواندوکاران ناشناخته چطور بچینیم.

وی افزود: البته ناشناخته بودن تکواندوکاران تیم های لیگ دسته یک به معنای بازی ضعیف آن ورزشکاران نبود، بلکه هر کدام آنها جسارت و جنگندگی بالایی داشتند و مبارزه های جذابی را در طول مسابقات شاهد بودیم، چرا که  نتایج غیر قابل پیش بینی بودند.

قشقایی در خصوص ترکیب تیم محصولات لبنی پگاه گفت: من به همراه علی اکبری که از قهرمانان پیشین تکواندو هستند، کادر فنی تیم  را تشکیل می دادیم، ۷۰ درصد از تکواندوکاران تیم ما شاگردان من بودند که خداراشاکرم که شاگردانم جواب اعتماد ما را دادند و قهرمانی امسال حاصل تلاش ۱۰ ماهه مجموع تیم است.

وی اذعان کرد: تیم محصولات لبنی پگاه در رده خردسالان هم تیم داده بود، اما در لیگ خردسالان استان تهران شرایط فرق می کند و بعد از گذشت چند سال برگزاری آن، تقریبا چهره های برتر شناخته شده اند و چیدن ارنج در آن راحت تر است.

بهترین مربی لیگ دسته یک نونهالان در بخش پایانی صحبت هایش از مسئولان هیئت تکواندو استان تهران و سازمان لیگ به خاطر برگزاری مسابقات منظم  و مراسم اختتامیه باشکوه تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram