۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » گزارش
  • شناسه : 30049
  • 17 دی 1396 - 10:46
  • 318 بازدید
  • ارسال توسط :
پناهی سادات: برای بهترین بازیکن لیگ شدن با تمام وجود تلاش کردم

پناهی سادات: برای بهترین بازیکن لیگ شدن با تمام وجود تلاش کردم

بهترین بازیکن لیگ برتر نونهالان دختر اذعان داشت: تمام سعی من این بود که بهترین عملکرد را روی شیاپ چانگ داشته باشم و خداراشاکرم که به هدفم رسیدم البته اختلاف کمی با دیگر رقبا داشتم. نادیا پناهی سادات در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ گفت: قبل از شروع لیگ برتر نونهالان تصور […]

بهترین بازیکن لیگ برتر نونهالان دختر اذعان داشت: تمام سعی من این بود که بهترین عملکرد را روی شیاپ چانگ داشته باشم و خداراشاکرم که به هدفم رسیدم البته اختلاف کمی با دیگر رقبا داشتم.

نادیا پناهی سادات در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ گفت: قبل از شروع لیگ برتر نونهالان تصور نمی کردم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شوم اما تمام تلاشم این بود که وقتی روی شیاپ چانگ می روم بهترین عملکرد را داشته باشم و در نهایت توانستم موفق ظاهر شوم، جدی ترین رقیبم از شهر قدس بود که بسیار خوب کار می کرد.

وی ادامه داد: در لیگ امسال نونهالان در خدمت تیم ملی پوشان آینده بودم که مسئولیت سرمربیگری آن بر عهده اختر کیانی بود، من هم در وزن یک مبارزه می کردم. به نظر من تیم یکدستی داشتیم و همه تکواندوکاران با هم صمیمی بودند، عسل صابری که در وزن ۶ و ۷ برای تیم ما مبارزه می کرد، بسیار قوی بود البته همه تکواندوکاران ما خوب بودند.

بهترین بازیکن لیگ برتر نونهالان با بیان اینکه تیمش استحقاق قرار گرفتن روی سکویی بالاتر از سومی را داشت، در این باره توضیح داد: تیم ما می توانست دوم و یا حتی قهرمان شود، شروع خوبی را هم در نیم فصل داشتیم اما فکر می کنم دور برگشت را دست کم گرفتیم و همین باعث شد که به عنوان سومی بسنده کنیم.

پناهی سادات اذعان کرد: در حال حاضر ۱۴ سال دارم و مدت هفت سال است که زیر نظر فاطمه کیایی تکواندو، کار می کنم. مربی ام زحمت زیادی برای من کشیده است و از او و به ویژه پدر و مادرم تشکر می کنم.

وی در پایان گفت: هفته ای سه روز تمرین می کنم و تمام تلاشم این است که به تیم ملی راه یابم و بزرگترین هدفم رسیدن به المپیک است.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram