۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 30042
  • 17 دی 1396 - 9:50
  • 272 بازدید
  • ارسال توسط :
قرارگرفتن روی سکو در سه رده سنی افتخار بزرگی برای کادر فنی شمال شرق است

قرارگرفتن روی سکو در سه رده سنی افتخار بزرگی برای کادر فنی شمال شرق است

بهترین مربی لیگ برتر نونهالان گفت: تیم هیئت شمال شرق امسال در سه رده سنی نونهالان، خردسالان و نوجوانان روی سکو رفت که موفقیتی بزرگ برای کادر فنی به شمار می رود. فاطمه رحیم زینالی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ در خصوص رقابت های لیگ برتر استان تهران اظهار کرد: امسال […]

بهترین مربی لیگ برتر نونهالان گفت: تیم هیئت شمال شرق امسال در سه رده سنی نونهالان، خردسالان و نوجوانان روی سکو رفت که موفقیتی بزرگ برای کادر فنی به شمار می رود.

فاطمه رحیم زینالی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ در خصوص رقابت های لیگ برتر استان تهران اظهار کرد: امسال تیم هیئت شمال شرق  در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و خردسالان، لیگ استان تهران تیم داری کرد که موفق شدیم به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یابیم. در رده لیگ نوجوانان من مربی بودم و در دو رده دیگر مسئولیت سرمربیگری را بر عهده داشتم.

بهترین مربی لیگ برتر نونهالان گفت: لیگ برتر نونهالان در سطح بسیار بالایی برگزار شد و می توانم بگویم سطحش از لیگ های رده های سنی نوجوانان و خردسالان بالاتر بود، رقابت ها بسیار نزدیک بودند و تیم های شرکت کننده با انگیزه ظاهر شدند ما هم دقت بالایی در چیدن ارنج داشتیم تا بتوانیم پیروز از شیاپ چانگ بیرون بیاییم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از آغاز رقابت های لیگ نونهالان برای رفتن روی سکو برنامه داشتیم اما فکر نمی کردیم اول شویم، آنچه باعث موفقیت تیم ما شد همکاری بسیار خوب کادر فنی با بچه ها بود و بعد از برد مقابل شهرداری قدس و از نیم فصل معلوم بود که قهرمان خواهیم شد و در نهایت با اختلاف سه امتیاز نسبت به تیم دوم روی سکوی نخست قرار گرفتیم.

رحیم زینالی درخصوص کادر فنی تیم هیئت شمال شرق گفت: کادر فنی تیم ما متشکل از فاطمه بهرامیان، مریم نامدار و هدیه آقاکاشی (سرپرست تیم) بود که بسیار با هم همدل و یکدست بودیم و موفق شدیم در اولین سال حضورمان نتایج قابل قبولی بگیریم.

بهترین مربی لیگ برتر نونهالان درخصوص برنامه های آینده تیم هیئت شمال شرق گفت: در تلاشیم تا برای دور بعد هم در چند رده سنی مختلف تیم داشته باشیم، ولی دیگر به سومی فکر نمی کنیم و سکوی بهتری را می خواهیم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram