۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 29871
  • 13 دی 1396 - 11:23
  • 186 بازدید
  • ارسال توسط :
قضاوت شهرام اربابی در رقابت های گرنداسلم چین

قضاوت شهرام اربابی در رقابت های گرنداسلم چین

فدراسیون جهانی از داور بین المللی تکواندو استان تهران برای قضاوت در رقابتهای گرنداسلم به چین دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، رقابتهای گرنداسلم  در چهار وزن المپیکی و در چهار مرحله به میزبانی چین در «ووشی» برگزار می شود که یک مرحله از آن برگزار شده و مرحله دوم آن […]

فدراسیون جهانی از داور بین المللی تکواندو استان تهران برای قضاوت در رقابتهای گرنداسلم به چین دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، رقابتهای گرنداسلم  در چهار وزن المپیکی و در چهار مرحله به میزبانی چین در «ووشی» برگزار می شود که یک مرحله از آن برگزار شده و مرحله دوم آن نیز شنبه ۱۶ دیماه با مبارزات اوزان ۶۸- کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان پیگیری می شود.

کمیته داوران فدراسیون جهانی برای قضاوت این رقابتها ۵۰ داور برتر جهان را در لیست قرارداده و هر هفته ۱۰ نفر از آنها به چین دعوت می شوند. از ایران نیز شهرام اربابی دور بین المللی استان تهران  برای قضاوت در هفته های سوم و چهارم راهی «ووشی» خواهد شد.

اربابی چهارشنبه ۲۰ دیماه به چین سفر می کند و در رقابتهای هفته سوم و مبارزات اوزان ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان  را شنبه ۲۳ دیماه و مبارزات اوزان ۵۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم زنان را ۳۰ دیماه قضاوت خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram