۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گزارش
  • شناسه : 29809
  • 11 دی 1396 - 13:44
  • 137 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات قهرمان قهرمانان پایتخت برگزار می شود

مسابقات قهرمان قهرمانان پایتخت برگزار می شود

رقابت های قهرمانی آزاد تحت عنوان ” قهرمان قهرمانان ” در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، اولین دوره مسابقات قهرمانی آزاد تحت عنوان ” قهرمان قهرمانان ” در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با درجه کمربنده (سبز- آبی) در  بخش […]

رقابت های قهرمانی آزاد تحت عنوان ” قهرمان قهرمانان ” در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، اولین دوره مسابقات قهرمانی آزاد تحت عنوان ” قهرمان قهرمانان ” در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با درجه کمربنده (سبز- آبی) در  بخش پسران ۲۸ دی و در بخش دختران ۵ بهمن ماه برگزار می شود.

فقط افرادی که دارای رنکینگ یک تا چهارصد در سایت مبارز و در رده سنی خود هستند، می توانند برای حضور در پیکارهای قهرمان قهرمانان نام نویسی کنند.

ثبت نام تنها از طریق سایت مبارز انجام پذیر خواهد بود و مهلت نام نویسی رقابت های پسران از ۱۲ تا ۲۳ دی و رقابت های دختران از ۱۶ تا ۳۰ دی ماه است.

لازم به ذکر است؛ هر حوزه ای که لیگ سبز – آبی در سال جاری برگزار کرده است می تواند حداکثر ۱۰ نفر از رده سنی لیگ خود را که رنکینگ استانی ندارند ولی در لیگ مربوطه دارای رنک می باشند به هیئت معرفی کنند تا مجوز شرکت در این مسابقه را دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram