۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 29547
  • 04 دی 1396 - 13:37
  • 149 بازدید
  • ارسال توسط :
“حسینعلی نعیمی” به عنوان مسئول هیات تکواندو جنوبغرب منصوب شد

“حسینعلی نعیمی” به عنوان مسئول هیات تکواندو جنوبغرب منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس هیات  تکواندو استان تهران ،حسینعلی نعیمی به عنوان مسئول جدید هیات تکواندو حوزه جنوبغرب منصوب شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛جلسه تودیع  و معارفه مسئول جدید هیات تکواندو جنوبغرب امروز دوشنبه ۴ دی ماه  با حضور مسعودلشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران ، رنجبر رئیس اداره ورزش […]

طی حکمی از سوی رییس هیات  تکواندو استان تهران ،حسینعلی نعیمی به عنوان مسئول جدید هیات تکواندو حوزه جنوبغرب منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛جلسه تودیع  و معارفه مسئول جدید هیات تکواندو جنوبغرب امروز دوشنبه ۴ دی ماه  با حضور مسعودلشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران ، رنجبر رئیس اداره ورزش و جوانان جنوبغرب تهران ،  جلال چروکی مسئول کمیته بازرسی هیات استان به همراه جمعی از پیشکسوتان تکواندو و معاونین ورزشی حوزه برگزار شد .

در متن حکم  انتصاب نعیمی آمده است ؛

احتراما” با عنایت به تجربیات ارزنده جنابعالی در عرصه ورزش به موجب این ابلاغ بعنوان” مسئول هیئت تکواندو حوزه جنوبغرب” منصوب می گردید .

امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز و فهیم به ویژه جامعه ورزش تکواندو موفق باشید .

*ورزشکاران جنوبغرب از مهم ترین گزینه های کسب سهیمه در المپیک ۲۰۲۰ می باشند

مسعودلشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در حاشیه این جلسه، با اشاره به عملکرد قابل تقدیر هیات تکواندو جنوبغرب در حوزه بانوان و  قهرمانان برون مرزی این حوزه از عملکرد مثبت حاجوی رئیس اسبق هیات تکواندو جنوبغرب تقدیر کرد و خاطر نشان کرد : از پتانسیل ایشان در کمیته استعدادیابی استان تهران که از مهم ترین کمیته ها می باشد بهره خواهیم برد .

رنجبر نیز در این جلسه  انتخاب مجدد پولادگر را بعنوان رئیس فدراسیون تکواندو تبریک گفت و با قدردانی از زحمات ارزنده و تلاش های  عنایت حاجوی در طول دوره مسئولیتشان در این حوزه ، برای نعیمی رئیس جدید هیات تکواندو جنوبغرب آرزوی موفقیت کرد .

وی در ادامه با اشاره به قهرمانان تکواندو جنوبغرب  در میادین برون مرزی اظهار داشت :  باید با تعامل تنگاتنگ رئیس هیات حوزه با استان و مربیان  فعال منطقه ،  نظارت بیشتر بر مجموعه های فعال در این رشته ، برگزاری مسابقات انتخابی در رده های مختلف سنی و همچنین توجه ویژه به بحث استعدادیابی ، زمینه و فضای مناسبی را برای کشف و پرورش استعدادهای حوزه جنوبغرب فراهم آوریم .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram