۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 29240
  • 29 آذر 1396 - 14:37
  • 314 بازدید
  • ارسال توسط :
حسین کریمی: هدف پایگاه قهرمانی حفظ و حمایت از نخبه های استان است

حسین کریمی: هدف پایگاه قهرمانی حفظ و حمایت از نخبه های استان است

سرمربی تیم بهین آور گفت: پایگاه قهرمانی با هدف حفظ و حمایت از نخبگان و قهرمانان استان تهران تشکیل شده است و می تواند برای رشد تکواندو استان تهران و کشور موثر باشد. حسین کریمی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ درباره اهداف پایگاه قهرمانی استان تهران گفت: هدف اصلی تشکیل پایگاه […]

سرمربی تیم بهین آور گفت: پایگاه قهرمانی با هدف حفظ و حمایت از نخبگان و قهرمانان استان تهران تشکیل شده است و می تواند برای رشد تکواندو استان تهران و کشور موثر باشد.

حسین کریمی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ درباره اهداف پایگاه قهرمانی استان تهران گفت: هدف اصلی تشکیل پایگاه قهرمانی حفظ و حمایت از قهرمانان و مدال آوران و در واقع نخبگان استان تهران است، ما از کسانی که در سال های گذشته افتخارآفرینی کرده اند و شرایط خوبی داشته اند پشتیبانی می کنیم تا به روند موفقیت هایشان ادامه دهند و از حرکت بازنمانند. این اتفاق برای آینده تکواندوی استان و کشور موثر است.

سرمربی رده سنی نوجوانان پایگاه قهرمانی درخصوص برگزاری جلسات تمرینی نوجوانان اظهار کرد: در ماه آذر به دلیل تعداد زیاد برنامه های مسابقات ما نتوانستیم جلسه تمرینی برگزار کنیم اما از دی ماه تمرینات نوجوانان آغاز خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص رقابت های لیگ نونهالان و نوجوانان استان تهران و کسب عنوان قهرمانی در هر دو لیگ به همراه تیم بهین آور؛ گفت: من امسال به عنوان سرمربی در کنار تیم بهین آور در لیگ های نونهالان و نوجوانان حضور داشتم که خداراشکر در هر دوی این مسابقات به قهرمانی دست یافتیم.

کریمی افزود: مسابقات امسال با کیفیت بالایی برگزار شد، به ویژه در رقابت های لیگ نوجوانان که تعداد تیم های زیادی شرکت کرده بودند و مسابقات در دو گروه برگزار شد، مبارزات مرحله اول از حساسیت بالایی برخوردار بود و شاهد بازی های جذابی بودیم در نهایت از هر گروه دو تیم بالا آمدند.

وی ادامه داد: در مرحله دوم، تیم بهین آور به فینال رقابت ها راه یافت و در این مرحله رقابت بسیار نزدیکی با تیم شیرینی سازی بال دی بال داشتیم و توانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

سرمربی بهین آور درباره جدی ترین رقبایش در لیگ های استان تهران گفت: در رقابت های لیگ نونهالان جدی ترین حریف ما تیم بازرگانی روستایی بود که تکواندوکاران قدرتمندی را در اختیار داشتند ، در لیگ نوجوانان هم تیم شیرینی سازی بال دی بال بسیار به ما نزدیک بود و حتی در بازی فینال ۵ – ۵ مساوی شده بودیم که دوباره قرعه کشی کردند و سه وزن دوباره مسابقه دادند و خداوند به ما کمک کرد و بهین آور قهرمان شد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram