۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 29315
  • 03 دی 1396 - 9:09
  • 210 بازدید
  • ارسال توسط :
قلی زاده: تیم تهران یک صدا برای قهرمانی جنگید

قلی زاده: تیم تهران یک صدا برای قهرمانی جنگید

سرپرست تیم امید تهران در رقابت های قهرمانی کشور گفت: تیم تهران سیمیاگری می دانست و توانستیم با همدلی نتیجه روز اول را به قهرمانی در روز دوم تبدیل کنیم. قلی زاده در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ بعد از قهرمانی تیم تهران در رقابت های قهرمانی کشور امید گفت: تیم تهران […]

keshvari-omid (10)

سرپرست تیم امید تهران در رقابت های قهرمانی کشور گفت: تیم تهران سیمیاگری می دانست و توانستیم با همدلی نتیجه روز اول را به قهرمانی در روز دوم تبدیل کنیم.

قلی زاده در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ بعد از قهرمانی تیم تهران در رقابت های قهرمانی کشور امید گفت: تیم تهران همدل و همزبان بودند و در تیم ما نه رده کمربندی اهمیت داشت نه تجربه، همه به یکدیگر احترام می گذاشتند و دست به دست داده بودند تا تیم به هدف اصلیش که قهرمانی بود برسد و در این راه از هیچ کمکی دریغ نکردند.

وی در ادامه افزود: روز اول همه تهران را قهرمان پوشالی از پیش باخته می دانستند و تیم ما تنها یک مدال برنز گرفت ، البته مشکلات داوری بی تاثیر نبود و قضاوت ها می توانست باتجربه تر باشد تا ما همان روز اول قهرمانی خود را مسجل کنیم. شاید اگر مسئولان هیئت تهران ، مسئولان دیگر هیئت های استانی بودند، به ما فشار می آوردند و دچار استرس می شدیم اما باوجود ناکامی روز اول آنها به ما روحیه دادند و تیم یک صدا برای قهرمانی در روز دوم جنگید.

سرپرست تیم تهران تاکید کرد: از نظر من پیام خانلرخانی، سرمربی کاربلد تیم تهران،  سیمیاگری می دانست که توانست با آرامش مدال برنز تیم تهران را به سه مدال طلا تبدیل کند که یک کار بزرگ بود.

مدیرعامل آکادمی توسن که خدمت زیادی در معرفی هوگوپوشان آینده دار به تکواندو کرده است، افزود: علاوه بر خانلر خانی سایر اعضای کادر فنی هم وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند، حسینعلی نعیمی، عبدالله سیرجانی، هاشم زنگنه، مهدی احمدی و بهنام اسبقی اگر نبودند تهران به قهرمانی نمی رسید و خوشحالم که سرپرستی این تیم را برعهده داشتم.

وی درباره رقبای تیم تهران گفت: در جلسه ای که بعد از بازی های روز نخست با اعضای کادر فنی داشتیم بر این باور بودیم که هیچ کدام از  تیم های شرکت کننده روی جدول رقیب تیم ما نیستند، در روز بازی هم هیچ تیمی اذیتمان نکرد و شاهد جذابترین مبارزه ها بودیم، اختلاف امتیاز ما با تیم دوم جدول ۹ امتیاز بود و مقتدرانه در سکوی نخست ایستادیم.

قلی زاده به تیزبینی انتخاب نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی کشور اشاره کرد و دراین باره اذعان داشت: ما سه مرحله رقابت های انتخابی برگزار کردیم که در هر مرحله تمامی اعضای کادر فنی حضور داشتند و نگاه موشکافانه ای برای انتخاب نفرات اعزامی داشتیم، وزن نخست ما کم تجربه بود ولی بسیار پخته عمل کرد و همه بچه ها عملکرد بسیار خوبی داشتند.

سرپرست تیم هیئت تکواندو استان تهران در مسابقات امید گفت: پیام خانلرخانی به عنوان بهترین سرمربی مسابقات انتخاب شد اما انتظار داشتیم که بهترین بازیکن هم از تیم تهران انتخاب شود چون امیرحسین ساسان تمام مبارزاتش را با اختلاف امتیاز ۲۰ یا بالای ۲۰ برده بود، به هرحال به نظر مسئولان مسابقات احترام می گذاریم.

قلی زاده در بخش پایانی صحبت هایش، بیان کرد: این قهرمانی را که برای دومین بار رخ داد به تمامی خانواده بزرگ تکواندو پایتخت تبریک می گویم، از مسئولان هیئت تکواندو استان تهران که لحظه به لحظه با ما در تماس بودند  تشکر کنیم و خداراشاکرم که ما شرمنده نشدیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram