۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 28758
  • 12 آذر 1396 - 9:03
  • 355 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور ۱۴۱ تکواندوکار باانگیزه در لیگ، رقابت ها را سخت کرد

حضور ۱۴۱ تکواندوکار باانگیزه در لیگ، رقابت ها را سخت کرد

بهترین بازیکن لیگ برتر نوجوانان دختر گفت: در رقابت های امسال ۱۴۱ تکواندوکار مبارزه کردند که همه آنها برای پیروزی آمده بودند و انگیزه بالایی داشتند. معصومه آریان قره کوشن در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، گفت: امسال اولین دوره ای بود که حضور در لیگ برتر نوجوانان استان تهران را تجربه […]

photo_2017-12-03_09-01-55

بهترین بازیکن لیگ برتر نوجوانان دختر گفت: در رقابت های امسال ۱۴۱ تکواندوکار مبارزه کردند که همه آنها برای پیروزی آمده بودند و انگیزه بالایی داشتند.

معصومه آریان قره کوشن در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، گفت: امسال اولین دوره ای بود که حضور در لیگ برتر نوجوانان استان تهران را تجربه می کردم و همراه تیم هماورد موفق شدیم در سکوی سومی بایستیم.

وی در ادامه توضیح داد: به نظر من تیم هماورد می توانست عنوانی بهتر از مقام سومی در رقابت های لیگ برتر نوجوانان بگیرد اما  بچه های تیم ما دور رفت را دست کم گرفتند و جبران آن در دور برگشت برایمان سخت شد. در نهایت ما با تیم ۱۵ خرداد که چهارم شدند در امتیاز ۱۲ هم امتیاز بودیم و تنها به خاطر تفاضل روی سکو قرار گرفتیم ، شرایط طوری شده بود که اگر در بازی آخر مقابل هیئت شمال شرق می باختیم ، باشگاه ۱۵ خرداد جای ما را می گرفتند.

بهترین بازیکن لیگ برتر نوجوانان درباره رقبایش گفت: من در مجموع ۱۰ بازی انجام دادم که ۸ بازی را بردم اما مقابل تکواندوکار تیم هیئت شمال شرق با اختلاف یک امتیاز  باختم و مقابل نماینده باشگاه ۱۵ خرداد با اختلاف ۶ امتیاز بازی را واگذار کردم، این حریف من بسیار سرسخت بود و بازی جذابی را با هم داشتیم.

وی تاکید کرد: سطح رقابت های لیگ امسال نوجوانان بسیار بالا بود و ۱۴۱ تکواندوکار در آن حضور داشتند، همه تیم ها پرقدرت ظاهر شده بودند و برای گرفتن نتیجه انگیزه داشتند، جا دارد از سمیه دهباشی و مریم کورانی به خاطر زحماتشان برای تیم هماورد تشکر کنم.

آریا قره کوشن در بخش پایانی صحبت هایش اظهار داشت: مدت ۸ سال است که تکواندو را آغاز کرده ام و زیرنظر زهرا شهریاری تمرین می کنم، تاکنون در مسابقات قهرمانی استان تهران در رده های سنی خردسالان و نوجوانان سوم شده ام اما تمریناتم را بیشتر کرده ام و امیدوارم با تلاش به تیم ملی راه یابم.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram