۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 66011
  • 03 اسفند 1401 - 21:04
  • 193 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری؛تکواندو پردیس روند رو به رشد خود را پیدا کرده است

لشکری؛تکواندو پردیس روند رو به رشد خود را پیدا کرده است

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در جمع تکواندوکاران شهرستان پردیس‌ گفت :تکواندو شهرستان پردیس روند رو به رشد خود را پیدا کرده است‌ و شاهد پیشرفت این رشته المپیکی در این شهرستان هستیم . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ جلسه هم اندیشی مربیان،داوران و پیشکسوتان تکواندو شهرستان پردیس به منظور […]

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در جمع تکواندوکاران شهرستان پردیس‌ گفت :تکواندو شهرستان پردیس روند رو به رشد خود را پیدا کرده است‌ و شاهد پیشرفت این رشته المپیکی در این شهرستان هستیم .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ جلسه هم اندیشی مربیان،داوران و پیشکسوتان تکواندو شهرستان پردیس به منظور ارائه عملکرد و برنامه های آتی باحضور “مسعود لشکری” دبیر هیات تکواندو استان تهران ، “کاظم شادمهر” رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ،”عزت الله طاهری” و” آسیه بهاری نیا”رییس و نایب رئیس بانوان ، “ابراهیمی” دبیر هیات امروز چهارشنبه ۳ اسفند ماه در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از زحمات مسئولین شهرستان پردیس در ادامه بیان داشت : هیات تکواندو شهرستان پردیس با دارا بودن مربیان،داوران و تکواندوکاران فعال خود توانسته روند رو به رشد خود را پیداکند و مسیرحرکت با برنامه ای را شروع کرده و قطعا آینده ی بسیار روشنی در انتظارتان است .
وی افزود:قطعا هیات استان نیز در کنار شما عزیزان است و برای رسیدن به اهدافتان کمک خواهد کرد و امیدوارم در سال آینده بتوانیم با تعامل و همکاری بیشتر شاهد درخشش بیشتر تکواندوکاران این شهرستان در تمامی میادین باشیم .

در ادامه این جلسه گزارش مختصری از اقدامات هیات تکواندو شهرستان پردیس ارائه شد .

در پایان این مراسم دبیر هیات تکواندو استان تهران به جمع بندی مطالب و پاسخگویی پرداخت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram