۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 28606
  • 08 آذر 1396 - 14:52
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
کیانی: کار سختی در مسابقات گرنداسلم دارم

کیانی: کار سختی در مسابقات گرنداسلم دارم

هوگوپوش وزن ۴۹- کیلوگرم استان تهران بعد از کسب دومین سهمیه دختران تکواندو ایران در مسابقات گرنداِسلم گفت: به نظر من داوری تاثیر زیادی روی نتیجه من داشت و قضاوت ها نمایندگان ایران را بسیار اذیت کرد. ناهید کیانی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ درخصوص مسابقات کسب سهمیه گرنداسلم که به […]

هوگوپوش وزن ۴۹- کیلوگرم استان تهران بعد از کسب دومین سهمیه دختران تکواندو ایران در مسابقات گرنداِسلم گفت: به نظر من داوری تاثیر زیادی روی نتیجه من داشت و قضاوت ها نمایندگان ایران را بسیار اذیت کرد.

ناهید کیانی در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ درخصوص مسابقات کسب سهمیه گرنداسلم که به میزبانی چین برگزار شده بود، بیان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و در هر وزن حدود ۹ چینی مبارزه می کردند که کار با آنها سخت تر بود، من در مجموع ۴ مبارزه انجام دادم که ۲ پیروزی کسب کردم و سوم شدم.

وی درخصوص مبارزه هایش گفت: در اولین مبارزه نماینده چین را از پیش رو برداشتم، در مرحله بعد باز هم به یک چینی خوردم که توانستم این رقیب را هم مغلوب کنم و به مرحله نیمه نهایی راه یابم.

نماینده وزن دوم المپیکی ایران افزود: در نیمه نهایی با رقیبی از کرواسی روبه رو شدم که مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ داشت ، رنکینگ ۴ جهان را دارد ، قبلا هم از او باخته بودم و این بار هم نتوانستم مقابل او به پیروزی برسم، در دیدار رده بندی هم نماینده چین را شکست دادم و به مدال برنز رسیدم که با این مقام یکی از سهمیه های ایران را برای مسابقات گرند اسم به دست آوردم.

وی افزود: من از داوری ها خیلی ناراضی هستم ، آنها نمایندگان ایران را اذیت کردند، برای مثال همین رقیب کرواسی که مقابل او باختم فقط ۲ امتیاز از من گرفته بود بقیه امتیازاتش را به خاطر اخطار به او دادند.

کیانی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید چه نتیجه ای را در رقابت های گرنداسلم به دست بیاورید، اذعان کرد: در مسابقات گرند اِسلم در هر وزن فقط ۸ تکواندوکار برتر جهان حضور دارند و مسابقات طبق رنکینگ هر فرد برگزار می شود، به همین دلیل از الان می دانم که باید با نماینده کره ای مبارزه کنم، بدون شک کار سختی دارم  اما کسب نتیجه شدنی است.

انتهای پیام/

 

 

.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram