۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 28587
  • 08 آذر 1396 - 11:38
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
صفری: ضربه به سرم نمی خورد طلا می گرفتم/ می دانستم سهمیه می گیرم

صفری: ضربه به سرم نمی خورد طلا می گرفتم/ می دانستم سهمیه می گیرم

تکواندوکار تهرانی و نماینده وزن اول المپیکی ایران بعد از کسب مدال نقره در  رقابت های انتخابی گرنداسلم و کسب سهمیه این پیکارها گفت: اگر ضربه حریفم در مرحله فینال مسابقات انتخابی گرنداسلم به سرم نمی خورد و کنترل بازی را از دست نمی دادم قهرمان می شدم. ابراهیم صفری در گفتگو با روابط عمومی […]

photo_2017-11-29_11-38-26

تکواندوکار تهرانی و نماینده وزن اول المپیکی ایران بعد از کسب مدال نقره در  رقابت های انتخابی گرنداسلم و کسب سهمیه این پیکارها گفت: اگر ضربه حریفم در مرحله فینال مسابقات انتخابی گرنداسلم به سرم نمی خورد و کنترل بازی را از دست نمی دادم قهرمان می شدم.

ابراهیم صفری در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ درباره رقابت های انتخابی گرنداسلم گفت: اولین بار بود که همراه تیم ملی بزرگسالان به مسابقات بین المللی اعزام می شدم و با وجود تجربه کم توانستم عملکرد بسیار خوبی داشته باشم و بعد از گرفتن مدال نقره یکی از سهمیه های ایران را هم به دست آوردم.

وی درباره حریفانش گفت: من در اولین مبارزه نماینده میزبان را شکست دادم، سپس مقابل حریفی از ازبکستان به پیروزی دست یافتم که مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا را در کارنامه داشت، در مرحله یک چهارم پایانی هم نماینده میزبان را مغلوب کردم و به نیمه نهایی راه یافتم در این مرحله با کسب برد مقابل تکواندوکار چینی فینالیست شدم.

نماینده وزن اول المپیکی ایران درباره بازی پایانی اش بیان کرد: در فینال با رقیبی از کره رودررو شدم که پیش از این در مسابقات نوجوانان از او شکست خورده بودم اما این بار امتیازم از او بالاتر بود و همه چیز برای پیروزی آماده بود که به گیجگاهم ضربه زد و کنترل بازی از دستم رفت، فقط توانستم قبل از پایان شمارش داور از جا بلند شوم و تلاش کردم فقط ناک اوت نشوم، متاسفانه مدال طلا از چنگم رفت، بعد از بازی هم تا یک روز سردرد داشتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصور می کردید در اولین تجربه اعزام رسمی همراه تیم بزرگسالان سهمیه مسابقات گرنداسلم را بگیرید، گفت: برای کسب سهمیه رفته بودم و به هدفی غیر از این فکر نمی کردم، ما از حدود ۳ ماه پیش در اردو بودیم و بسیار آماده و امیدوار بودم که نتیجه خوبی کسب می کنم و خداراشکر به هدفم رسیدم.

صفری درخصوص زمان برگزاری مسابقات گرند اِسلم اذعان داشت: این مسابقات اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان در شهر “ووشی” چین برگزار می‌شود. قوانین جدیدی در این مسابقات حاکم است و سه راند ۵ دقیقه ای داریم، کارم بسیار سخت و سنگین خواهد بود اما به هر حال هیچ چیز غیرممکن نیست تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

انتهای پیام/



برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram