۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 28115
  • 21 آبان 1396 - 10:25
  • 907 بازدید
  • ارسال توسط :
نجفی: قهرمانی آکادمی نجفی، مزد زحمات ۱۰ ماهه تیم بود

نجفی: قهرمانی آکادمی نجفی، مزد زحمات ۱۰ ماهه تیم بود

  بهترین مربی لیگ دسته یک پسران در رده سنی خردسالان گفت: رقابت تنگاتنگی بین تیم های حاضر در لیگ دسته یک خردسالان بود تا حدی که تکلیف قهرمان تا دو هفته پایانی مشخص نشده بود. محمدرضا نجفی در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، بعد از قهرمانی در لیگ دسته یک خردسالان […]

 

بهترین مربی لیگ دسته یک پسران در رده سنی خردسالان گفت: رقابت تنگاتنگی بین تیم های حاضر در لیگ دسته یک خردسالان بود تا حدی که تکلیف قهرمان تا دو هفته پایانی مشخص نشده بود.

محمدرضا نجفی در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، بعد از قهرمانی در لیگ دسته یک خردسالان اذعان داشت: امسال با نام آکادمی نجفی در لیگ دسته یک خردسالان شرکت کردیم و موفق شدیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم و به هدف اصلیمان که قهرمانی بود دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: سطح رقابت های لیگ دسته یک از سال گذشته بالاتر بود و می توانم بگویم با لیگ برتر برابری می کرد، حتی رقابت تنگاتنگی هم در رنکینگ انفرادی وجود داشت که حدود ۱۰ بازیکن بدون باخت در لیگ حضور داشتند.

بهترین مربی لیگ دسته یک خردسالان، درخصوص جدی ترین حریفان تیم آکادمی نجفی بیان کرد: نزدیکترین رقیب به ما تیم رهپویان الف بود که ۴ یا ۵ مربی درجه یک داشتند، همچنین انصار چهاردانگه که تیم قدرتمندی بود و ما را آزار دادند و تلاش می کردند که مانع قهرمانی تیم آکادمی نجفی بشوند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: مدت ۶ سال است که در لیگ تهران فعالیت می کنم ولی هر سال با تیم های مختلفی بودم، در لیگ امسال همراه تیم شیرینی بال دی بال هستم و تاکنون موفق شدیم جزو ۴ تیم برتر از گروه خود صعود کنیم، بعد از اینکه به عنوان بهترین مربی لیگ انتخاب شدم بیشتر شاگردانم خوشحال شدند و بسیار به من تبریک می گفتند.

نجفی در بخش پایانی صحبت هایش درباره تمرینات مستمر تیم آکادمی نجفی تاکید کرد: اگر تیم آکادمی نجفی نتیجه گرفت و قهرمان شد دلیل اصلیش تمرینات مستمر ما بود که از بهمن ماه سال ۹۵ آغاز کردیم تکواندوکاران ما مدام در اردو بودند و سخت تمرین می کردند، در واقع ما مزد زحماتمان را گرفتیم.

 

 

 

انتهای پیام /

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram