۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 27842
  • 08 آبان 1396 - 10:40
  • 647 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید هیات پاکدشت برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید هیات پاکدشت برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید هیات تکواندو شهرستان پاکدشت با حضور  مسئولان هیات تکواندو استان تهران روز گذشته یکشنبه  در محل اداره ورزش وجوانان این شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ طی حکمی از سوی علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران قدرت الله کردبچه به عنوان مسئول هیات […]

مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید هیات تکواندو شهرستان پاکدشت با حضور  مسئولان هیات تکواندو استان تهران روز گذشته یکشنبه  در محل اداره ورزش وجوانان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ طی حکمی از سوی علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران قدرت الله کردبچه به عنوان مسئول هیات شهرستان پاکدشت انتصاب شد.

جلسه تودیع و معارفه مسئول جدید هیات شهرستان پاکدشت با حضور مسعود لشکری دبیر، ام سلمه حاح حسینی نایب رئیس هیات تکواندو استان تهران، علی اصغر ذوالفقاری مسئول حوزه و شهرستان ها،  طالقانی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت،  ابراهیم صفری مسئول پیشین پاکدشت و مربیان و پیشکسوتان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت برگزار شد.

مسعود لشکری، دبیر هیئت تکواندو استان تهران در جلسه امروز اعلام کرد: پاکدشت برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم روزی برسد که این شهرستان به قطب اصلی تکواندو استان تهران تبدیل شود  و بتوانیم با کمک همدیگر قدم موثری برای تکواندو در کشور و مجامع بین المللی برداریم.

وی تاکید کرد: آنچه در این جلسه تودیع ها و معارفه ها اهمیت دارد این است که هرکس که کنار می رود باز هم به تکواندو کمک کند فقط با همدلی است که می توانیم به موفقیت دست یابیم.

لشکری ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اقای صفری در پایان  خاطرنشان کرد: قدرت الله کردبچه از اساتید قدیمی و جزو پیشکسوتان تکواندو است که ما در هیئت تهران هم از ایشان بهره گرفته ایم امیدواریم وی در سمت جدیدش در هیات شهرستان پاکدشت موفق باشد، مربیان نقش اصلی را در تکواندو دارد و انتظار می رود همه دست یاری به کردبچه بدهند و کمکش کنند تا بتواند موفق عمل کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram