۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 27732
  • 02 آبان 1396 - 22:18
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
خلیلی: سیستمی موفق است که صداقت درآن حاکم باشد

خلیلی: سیستمی موفق است که صداقت درآن حاکم باشد

رئیس هیئت تکواندو استان تهران در دومین جلسه هم اندیشی مسئولین هیئت، گفت: داشتن اخلاص و صداقت از مهم ترین ارکان برای موفقیت یک سیستم است. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ علی خلیلی رئیس هیئت تکواندو استان تهران در دومین نشست هم اندیشی روسا و نواب رییس حوزه و شهرستانها و کمیته […]

رئیس هیئت تکواندو استان تهران در دومین جلسه هم اندیشی مسئولین هیئت، گفت: داشتن اخلاص و صداقت از مهم ترین ارکان برای موفقیت یک سیستم است.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ علی خلیلی رئیس هیئت تکواندو استان تهران در دومین نشست هم اندیشی روسا و نواب رییس حوزه و شهرستانها و کمیته های ستادی، بیان کرد: همه باید این نکته را به ذهن بسپاریم که تنها سیستمی موفق خواهد شد که در آن صداقت حاکم باشد پس باید در تمامی وظایفی که به ما محول می شود اخلاص داشته باشیم.

وی از فرمانداری ، شهرداری، شورای شهر و اداره ورزش و جوانان شهر پردیس و نیروی انتظامی  به خاطر میزبانی این مراسم تشکر کرد و در ادامه گفت: خیر مقدم می گویم به تمامی رؤسا و نواب رئیس کمیته ها و حوزه ها و شهرستان که با حضور گرمشان به مراسم رونق بخشیدند.

خلیلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و همدلی رؤسای هیئت های حوزه و شهرستان های استان تهران روز به روز به تعداد جوانانی که به رشته ورزشی تکواندو رو می آورند بیفزاییم و به رشد قابل توجهی در تکواندوی استان برسیم.

رئیس هیئت تکواندو استان تهران گفت: هیئت تکواندو تمامی پیشنهادات ارائه شده از سوی رؤسا و نواب رئیس را بررسی کرده و آنها را عملیاتی خواهد کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram