۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » اخبار مهم » گزارش
  • شناسه : 25321
  • 13 تیر 1396 - 11:24
  • 279 بازدید
  • ارسال توسط :
اسماعیل پور طلایی شد/امیر محمدی نایب قهرمان

اسماعیل پور طلایی شد/امیر محمدی نایب قهرمان

در پایان نخستین روز از مسابقات قهرمانی نونهالان کشور،یک نشان طلا و نقره از آن پایتخت نشینان شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ نخسین روز از بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان پسر با حضور ۱۳۴ تکواندوکار در قالب ۳۲ تیم از ۳۱ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، […]

در پایان نخستین روز از مسابقات قهرمانی نونهالان کشور،یک نشان طلا و نقره از آن پایتخت نشینان شد .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ نخسین روز از بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان پسر با حضور ۱۳۴ تکواندوکار در قالب ۳۲ تیم از ۳۱ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد) در فدراسیون تکواندو برگزار شد.
در پایان اولین روز از این رقابتها،علی اسماعیل پور در وزن هفتم عنوان قهرمانی را بدست آورد و امیر محمد امیر محمدی در وزن سوم به نشان نقره دست یافت.
تیم تکواندو نونهالان پسر پایتخت با هدایت حسین کریمی( سرمربی) ،محسن سلطانی راد و علی کریمی صابر( مربی) و نورالله خاوری( سرپرست) در این رقابتها حضور خواهند داشت،علی شیرزاد به عنوان مدیر فنی تیم را همراهی خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram