۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 24944
  • 16 خرداد 1396 - 22:03
  • 653 بازدید
  • ارسال توسط :
نعمت زاده بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد

نعمت زاده بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد

مبینا نعمت زاده دختر شایسته پایتخت باکسب ۴ پیروزی متوالی به مدال طلای مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا دست یافت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ نخستین روز از دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در بخش کیوروگی از صبح امروز (سه شنبه) در سالن سرپوشیده ورزشی «میلیتری زون» هوشمینه با حضور ۱۹۰ ورزشکار […]

مبینا نعمت زاده دختر شایسته پایتخت باکسب ۴ پیروزی متوالی به مدال طلای مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا دست یافت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

نخستین روز از دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در بخش کیوروگی از صبح امروز (سه شنبه) در سالن سرپوشیده ورزشی «میلیتری زون» هوشمینه با حضور ۱۹۰ ورزشکار از ۱۶ کشور(ایران،  مالزی،  قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان) آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

مبینا نعمت‌زاده تکواندوکار وزن سوم تیم‌ملی نونهالان کشورمان، در دیدار نخست نماینده فلسطین را ۲۲ بر ۲ شکست داد، در دیدار دوم می‌بایست با تکواندوکار پاکستان مبارزه می‌کرد که با انصراف نماینده این کشور به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

مبینا در مبارزه نیمه نهایی خود نماینده قزاقستان را ۲۰ بر صفر از پیش رو برداشت و در فینال این رقابت‌ها به مصاف هوگوپوش کره‌‌جنوبی رفت و با نتیجه ۱۳ بر صفر پیروز این میدان شد و بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها ایستاد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram