۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 23438
  • 26 فروردین 1396 - 9:50
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
درخشش تیم شهرداری ورامین برای سومین سال متوالی در جام باشگاه های آسیا

درخشش تیم شهرداری ورامین برای سومین سال متوالی در جام باشگاه های آسیا

تیم شهرداری ورامین در فینال مسابقات جام باشگاه های آسیا توانست با غلبه بر تیم شهدای مدافع حرم ساری برای سومین سال متوالی کاپ قهرمانی را بالا سربرده و بر سکوی قهرمانی بایستد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو  استان تهران  و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا […]

تیم شهرداری ورامین در فینال مسابقات جام باشگاه های آسیا توانست با غلبه بر تیم شهدای مدافع حرم ساری برای سومین سال متوالی کاپ قهرمانی را بالا سربرده و بر سکوی قهرمانی بایستد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو  استان تهران  و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا (G1) از روز(پنجشنبه) به مدت دو روز با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق در ۵ وزن ۵۴-، ۶۳-، ۷۲-، ۸۲- و ۸۲+‌‌‌‌‌ کیلوگرم به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار شد. در روز نخست این رقابت‌ها تیم‌ها در دو گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این مبارزات ۴ تیم شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت، شهدای مدافع حرم ساری و عمان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

روز گذشته (جمعه) و در روز پایانی این مسابقات، از میان ۴ تیم راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی تیم‌های شهدای مدافع حرم ساری و شهرداری ورامین به مرحله فینال راه پیدا کرده و پس از مبارزاتی حساس و نفس‌گیر شاگردان خانلرخانی توانستند با نتیجه ۴ بر یک پیروزی این میدان را کسب کنند و با شایستگی و مقتدرانه سکوی قهرمانی این رقابت‌ها را به نام خود ثبت نمایند.

اما دیگر تیم پایتخت نشین ،باشگاه مقاومت با سرمربیگری علی قنبری توانست در این رقابتها عنوان سومی را کسب نماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram