۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 64206
  • 02 بهمن 1401 - 12:08
  • 633 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات آزاد قهرمانی حوزه شمالشرق برگزار می شود
در دو گروه دختران و پسران؛

مسابقات آزاد قهرمانی حوزه شمالشرق برگزار می شود

مسابقات قهرمانی تکواندو حوزه شمالشرق در گروه دختران و پسران، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو حوزه شمالشرق در دو گروه دختران و پسران و ردههای سنی خردسالان […]

مسابقات قهرمانی تکواندو حوزه شمالشرق در گروه دختران و پسران، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو حوزه شمالشرق در دو گروه دختران و پسران و ردههای سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان و جوانان و ردههای کمربندی سبز _ آبی و قرمز _ مشکی طی روزهای ۱۳ الی ۱۵ بهمن ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار می شود.

براساس اعلام مسئولین برگزاری ،این رقابتها در بخش پسران در روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه در ردههای سنی خردسالان و نونهالان و در روز جمعه ۱۴ بهمن ماه در ردههای سنی نوجوانان و جوانان برگزار می گردد.

همچنین مسابقات در گروه دختران شنبه ۱۵ بهمن ماه در ردههای سنی نوجوانان و جوانان پیگیری خواهد شد .

لازم به ذکر است این رقابتها در رده کمربند قرمز _ مشکی  ردههای سنی نوجوانان و جوانان با هوگوی الکترونیکی انجام می شود .

گفتنی است متقاضیان شرکت کننده جهت حضور در این مسابقات می توانند تا مورخ ۹ بهمن ماه ساعت ۱۳ ظهر به سایت مسابقات استان مراجعه نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram