۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 62386
  • 23 آبان 1401 - 13:03
  • 353 بازدید
  • ارسال توسط :
رقبای ۴ نماینده شایسته تهران در مسابقات جهانی مشخص شد

رقبای ۴ نماینده شایسته تهران در مسابقات جهانی مشخص شد

قرعه‌کشی رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان برگزار شد و چهار ملی پوش شایسته استان تهران حریفان خود را شناختند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ قرعه کشی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان بامداد اروز(یکشنبه – ۲۲ آبان ماه) در سالن “متروپلیتن” شهر گوادالاخار مکزیک برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان […]

قرعه‌کشی رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان برگزار شد و چهار ملی پوش شایسته استان تهران حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ قرعه کشی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان بامداد اروز(یکشنبه – ۲۲ آبان ماه) در سالن “متروپلیتن” شهر گوادالاخار مکزیک برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
چهار هوگوپوش توانمند تهرانی “حسین لطفی، متین رضایی، رضا کلهر و ناهید کیانی” و سه مربی شایسته استان “بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان،ندا زارع و مهروز ساعی مربی تیم ملی بانوان” در این دوره از رقابتهای حضور دارند.
براساس قرعه کشی انجام شده ،حریفان ملی پوشان تهران به شرح ذیل است ؛
حسین لطفی در رقابت‌های وزن ۵۸- کیلوگرم که با حضور ۵۲ تکواندو برگزار خواهد شد، در دور نخست با دیوید فوئنتس از گواتمالا دیدار خواهد کرد. نماینده کشورمان در صورت پیروزی در این مبارزه باید با آدرین ویسنته دارنده ۴ مدال برنز گرندپری و قهرمان اروپا ۲۰۱۸ و نایب قهرمان اروپا از اسپانیا مبارزه کند.
در وزن ۶۳- کیلوگرم که با حضور ۵۵ تکواندو برگزار خواهد شد، متین رضایی در دور نخست با جان دیوی گاریدو دیویس از کلمبیا مبارزه می‌کند. رضایی در صورت پیروزی در این مبارزه به مصاف هاکان رچبر دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۰، دو مدال طلا و یک نقره قهرمانی اروپا و مدال طلای گرندپری ۲۰۲۲ از ترکیه خواهد رفت.
در وزن ۶۸- کیلوگرم که با حضور ۵۷ تکواندوکار برگزار خواهد شد، رضا کلهر نماینده کشورمان در دور نخست به مصاف اسماعیل یاکوبا دارنده مدال طلا بازی‌های آفریقایی در سال ۲۰۱۹ از نیجر خواهد رفت. نماینده کشورمان در صورت برتری باید در دور دوم با ایکر گارسیا گاساس دارنده مدال نقره پان‌آمریکن ۲۰۲۱ و مدال نقره گرنداسلم ۲۰۱۸ از مکزیک مبارزه کند.
در وزن ۵۳- کیلوگرم، ناهید کیانی در دور نخست استراحت خواهد کرد و در ادامه با برنده دیدار تکواندوکاران بریتانیا و نروژ مبارزه خواهد کرد. در جدول رقابت‌های این وزن ۴۴ تکواندوکار ثبت‌نام کردند.
رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از فردا(دوشنبه- ۲۳ آبان ماه) با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به مدت ۷ روز در مکزیک برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram