۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 47839
  • 19 اسفند 1398 - 10:58
  • 154 بازدید
  • ارسال توسط :
پولادگر:تهران با پتانسیل بالا،انتظارات ما رو برآورده کرد

پولادگر:تهران با پتانسیل بالا،انتظارات ما رو برآورده کرد

سید محمد پولادگر گفت:تکواندو تهران با توجه به پتانسیل وظرفیت خوبی که در کشور دارد توانسته با مدیریت مناسب در مسیر درستی گام بردارد و خوشبختانه انتظارات ما را برآورده کرده است . سید محمد پولاگر رییس فدراسیون تکواندو در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان تهران گفت:در ابتدا از همه عزیزانی که با توجه به […]

سید محمد پولادگر گفت:تکواندو تهران با توجه به پتانسیل وظرفیت خوبی که در کشور دارد توانسته با مدیریت مناسب در مسیر درستی گام بردارد و خوشبختانه انتظارات ما را برآورده کرده است .

سید محمد پولاگر رییس فدراسیون تکواندو در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان تهران گفت:در ابتدا از همه عزیزانی که با توجه به وضعیت موجود در کشور به ویژه شرایط تهران، در این جلسه حاضر شدند تا مجمع انتخاباتی هیات استان به نحو احسن برگزار شود، تشکر می کنم چرا که تهران با توجه با ظرفیت و پتانسیل ویژه ای که دارد یکی از مهمترین هیات های ما محسوب می شود و می بایست تکلیف آن مشخص می شد.

وی در ادامه افزود: در زمان سکانداری برادر عزیزمان خلیلی در هیات تهران اتفاقات بسیار خوب و بزرگی انجام شده که در سالهای گذشته کمتر شاهد آن بودیم. همواره معتقد بودم که تهران پتانسیل بسیار بالایی دارد چراکه تکواندو ایران ابتدا در تهران کار خود را آغاز کرده و طبیعی است که از چنین ظرفیتی برخوردار باشد.

پولادگر با بیان اینکه تهران هیات بزرگ و توانمندی است و تمام فعالیت های و برنامه های اجرایی آنان طی این چهارسال گواه بر این موضوع می باشد در ادامه گفت: با توجه به توان و پتانسیل بالای تهران می توان گفت که فعالیت این استان با تمامی هیات های استانی کشور برابری میکند  و حتی فراتر است، خوشحالم که با مدیریت درست و به کارگیری کادر اجرایی قوی، این هیات توانسته انتظارات را برآورده کند و قدم های بزرگی بردارد.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان اظهار داشت: تهران توانسته طی سالهای اخیر در صدر تمام استان ها قرار بگیرد و این انتظار را دارم که به اندازه بزرگی هیات تهران، ذهن و اراده شما نیز هم بزرگ شود. از تمامی شما عزیزان می خواهم که به رییس هیات تکواندو استان کمک کنید تا این مهم در هیات تکواندو تهران تداوم داشته باشد تا شاهد روزهای بسیار درخشانی برای تهران باشیم چرا که واقعا انتظار بیش از این هست و با کمک همه انتظارات برآورده خواهد شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram