۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 68410
  • 09 خرداد 1402 - 11:49
  • 370 بازدید
  • ارسال توسط :
اردوی تیم هانمادانگ مردان و زنان استان در خانه تکواندو پایتخت
14 و 15 خرداد ماه برگزار می شود ؛

اردوی تیم هانمادانگ مردان و زنان استان در خانه تکواندو پایتخت

اردوی تمرینی و آمادگی  تیم هانمادانگ استان تهران در دو گروه مردان و زنان، طی روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛اردوی تمرینی و آمادگی تیم هانمادانگ استان جهت حضور مقتدرانه در شانزدهمین دوره مسابقات آزاد قهرمانی کشور به […]

اردوی تمرینی و آمادگی  تیم هانمادانگ استان تهران در دو گروه مردان و زنان، طی روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛اردوی تمرینی و آمادگی تیم هانمادانگ استان جهت حضور مقتدرانه در شانزدهمین دوره مسابقات آزاد قهرمانی کشور به منظور آشنایی نمایندگان پایتخت با قوانین و نحو اجرایی تکنیک ها یکشنبه و دوشنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزا می شود.

برهمین اساس به جهت آمادگی وآشنایی  نفرات ثبت نامی در این رویداد، اردوی تمرینی یک روزه به صورت عملی در بخش آقایان روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه و در بخش بانوان  روز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح  برگزار می گردد.

گفتنی است تنها تکواندو کاران ثبت نام شده در این مسابقات مجاز به حضور در این اردوی تمرینی هستند و کلیه نفرات می بایست با لباس رسمی تکواندو ( توبوک) و کفش ورزشی در سالن برگزاری حضور داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram