۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 67873
  • 31 اردیبهشت 1402 - 10:49
  • 271 بازدید
  • ارسال توسط :
متین رضایی مسافر مسابقات قهرمانی جهان باکو شد

متین رضایی مسافر مسابقات قهرمانی جهان باکو شد

 متین رضایی هوگوپوش شایسته استان تهران در وزن ۶۸- کیلوگرم با صلاح دید کادر فنی به عنوان نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی جهان اعزام خواهد شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های جهانی باکو ۲۰۲۳، به میزبانی کشور «جمهوری آذربایجان» […]

 متین رضایی هوگوپوش شایسته استان تهران در وزن ۶۸- کیلوگرم با صلاح دید کادر فنی به عنوان نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی جهان اعزام خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های جهانی باکو ۲۰۲۳، به میزبانی کشور «جمهوری آذربایجان» با حضور ۹۴۱ تکواندوکار از هشتم تا چهاردهم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

پس از مسائلی که برای ۲ تکواندوکار کشورمان در وزن ۶۸- کیلوگرم پیش آمد، متین رضایی به عنوان نماینده ایران در این وزن انتخاب شد. با توجه به بسته بودن سایت مسابقات، در همین خصوص مکاتبات لازم با فدراسیون جهانی انجام شد و در نهایت ثبت نام وی مورد تائید قرار گرفت تا دارنده مدال طلای نوجوانان جهان و آسیا، در یک وزن بالاتر نسبت به مسابقات جهانی ۲۰۲۲ مکزیک، در رقابت های جهانی ۲۰۲۳ باکو به دیدار حریفان خود برود.

هدایت تیم ملی در گروه آقایان برعهده بیژن مقانلو است و مسعود حجی زواره در این رقابت ها است و نعیما خواجوی نیز بدنساز تیم ملی نیز هست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram