۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 56167
  • 06 اردیبهشت 1401 - 18:22
  • 857 بازدید
  • ارسال توسط :
کریمی:آغاز فعالیت پایگاههای قهرمانی استان از ۱۸ اردیبهشت ماه

کریمی:آغاز فعالیت پایگاههای قهرمانی استان از ۱۸ اردیبهشت ماه

مدیر فنی تیم های تهران در گروه مردان گفت:پایگاههای قهرمانی استان در دو  رده سنی نونهالان و نوجوانان از یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه شروع به فعالیت خواهد کرد. مرتضی کریمی مدیر فنی تیم های تهران در گروه مردان با بیان مطلب فوق  در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت : با توجه […]

مدیر فنی تیم های تهران در گروه مردان گفت:پایگاههای قهرمانی استان در دو  رده سنی نونهالان و نوجوانان از یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه شروع به فعالیت خواهد کرد.

مرتضی کریمی مدیر فنی تیم های تهران در گروه مردان با بیان مطلب فوق  در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت : با توجه به برگزاری رقابتهای آزاد و قهرمانی  کشوری و انتخابی تیم های ملی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان به منظور بالابردن سطح فنی و آمادگی  تکواندو کاران استان  جهت شرکت در این رویدادها و نیز آشنایی با قوانین جدید، پس از ماه مبارک رمضان  فعالیت پایگاه های قهرمانی استان آغاز خواهدشد .

وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در کمیته فنی  و هماهنگی های صورت گرفته از سوی مسئولین هیات، فعالیت پایگاه قهرمانی طی دو روز در هفته ( یکشنبه و سه شنبه ها)از ساعت ۱۵ در  دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن استارت  زده خواهد شد .

کریمی  گفت : ارتقاء سطح تکنیکی و فنی بازیکنان،بالا بردن سطح امادگی جسمانی،آشنایی بازیکنان با قوانین جدید و مسابقات و نیز آماده سازی تکواندو کاران برای حضور مقتدرانه در رقابتهای مهم پیش رو از مهم ترین برنامه های پایگاههای قهرمانی است.

مدیر فنی تیم های تهران در پایان بیان داشت :کلیه بازیکنانی که در سال گذشته در پایگاه قهرمانی استان تهران حضور داشتند و نیز بازیکنانی که قصد شرکت در رقابتهای آزاد،قهرمانی و انتخابی تیم های ملی را دارند می توانند جهت شرکت  در پایگاههای قهرمانی استان  به سایت مسابقات استان  مراجعه  و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram