۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 45216
  • 20 مهر 1398 - 14:51
  • 667 بازدید
  • ارسال توسط :
لشگری خبر داد؛ مسابقات لیگ  برتر مردان تهران،آذر ماه کلید می خورد

لشگری خبر داد؛ مسابقات لیگ برتر مردان تهران،آذر ماه کلید می خورد

دبیر هیات تکواندواستان تهران گفت:مسابقات لیگ باشگاهای استان تهران در رده سنی جوانان و برگسالان ،پس از چندین سال وقفه از آذر ماه کلید خواهد خورد . مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات بیان داشت؛با رایزنی و برنامه ریزی انجام شده با سازمان لیگ  و با توجه به […]

دبیر هیات تکواندواستان تهران گفت:مسابقات لیگ باشگاهای استان تهران در رده سنی جوانان و برگسالان ،پس از چندین سال وقفه از آذر ماه کلید خواهد خورد .

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات بیان داشت؛با رایزنی و برنامه ریزی انجام شده با سازمان لیگ  و با توجه به خلاء موجود در رده سنی جوانان و بزرگسالان به جهت ارتقاء سطح فنی و کیفی در این رده سنی،پس از چند سال وقفه مسابقات لیگ به صورت تیمی در آذر ماه آغاز خواهد شد .

وی در ادامه افزود:طی سالهای گذشته رقابتهای لیگ استان در رده سنی جوانان  به صورت انفرادی و در اوزان هشتگانه برگزار می شد که با توجه به نیاز استان به منظور تقویت این رده سنی و حضور در تیم ها ی ملی ،در نظر داریم در بخش آقایان رقابتهای لیگ را به صورت تیمی و دربخش بانوان به صورت انفرادی برگزار نماییم.

لشکری گفت:رقابتهای لیگ برتر جوانان و بزرگسالان  استان تحت یادبود استاد بزرگ سید سعید مهیمن  از اوایل آذر ماه آغاز خواهد شد و تاکنون شش تیم”لوازم خانگی کن، جوانه،فرمانیه ،مهاجرین ،شهرداری ورامین‌وارتش  جهت حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند که با توجه به مهلت ثبت نام،شاهد حضور تیم هایبیشتری در این دوره از لیگ  خواهیم بود .

دبیر هیات استان  در پایان گفت:به طور حتم برگزار ی منظم و مستمر لیگ های استان می تواند در جهت رشد و ارتقاء تکواندو کاران در تمامی رده های سنی مثمر ثمر باشد و می توانیم استعدادهای خوبی را از دل این مسابقات داشته باشیم،هیات استان تمام سعی خود را در جهت برگزاری لیگ های پویا و منظم داشته و خوشبختانه در این سالها شاهد برگزاری مسابقات  و لیگ های منظم و خوبی در سطح استان بودیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram