۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

۱۵ مهر ماه،استاژ تخصصی روانشناسی با رویکرد بهداشت روان برگزار می شود

۱۵ مهر ماه،استاژ تخصصی روانشناسی با رویکرد بهداشت روان برگزار می شود

استاژ تخصصی روانشناسی با رویکرد بهداشت روان ویژه مربیان استان تهران،جمعه ۱۵ مهر ماه برگزار خواهد شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛کمیته آموزش استان در نظر دارد  به جهت آشنایی مربیان با  آسیب شناسی و شناخت ضرورتهایی که مربیان در مواجهه با مشکلات شاگردان خود و ارائه راهکارهای مقابله و […]

استاژ تخصصی روانشناسی با رویکرد بهداشت روان ویژه مربیان استان تهران،جمعه ۱۵ مهر ماه برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛کمیته آموزش استان در نظر دارد  به جهت آشنایی مربیان با  آسیب شناسی و شناخت ضرورتهایی که مربیان در مواجهه با مشکلات شاگردان خود و ارائه راهکارهای مقابله و برخورد با مسائل و آشنایی با علم روانشناسی  که یکی از ارکان موفقیت در دنیای حرفه ای ورزشی است، یکدوره کارگاه آموزشی  روانشناسی با رویکرد بهداشت روان جمعه مورخ ۱۵ مهر ماه برگزار نماید .

این دوره آموزشی با تدریس دکتر” علی مهربان” در سرای محله دروس واقع در پاسداران خیابان صالح حسینی بین میربلوکی و حجت سوری جنب بوستان خیام برگزار خواهد شد .

علاقمندان  جهت شرکت در این استاژ می توانند از امروز شنبه ۲ مهر ماه  به مدت ۸ روز  به سایت مسابقات استان مراجعه  نمایند .
گفتنی است جهت کسب اطلاعات بیشتر  شرکت کنندگان می توانند با مسئول کمیته آموزش استان ( ایرج صفوی)  به شماره  ۰۹۱۲۳۱۹۷۳۵۷ تماس حاصل نمائید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram