۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 62989
  • 14 آذر 1401 - 11:01
  • 456 بازدید
  • ارسال توسط :
“نعمت زاده و شهاب” عازم ریاض شدند

“نعمت زاده و شهاب” عازم ریاض شدند

“مبینا نعمت زاده ورایحه شهاب” دو ملی پوش شایسته استان تهران جهت حضور در مرحله نهایی رقابت های گرندپری عازم کشور عربستان سعودی شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مسابقات فینال گرندپری، نهم و دهم دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر ماه) و پاراتکواندو ( ۱۷ آذرماه) در کشور عربستان و به میزبانی […]

“مبینا نعمت زاده ورایحه شهاب” دو ملی پوش شایسته استان تهران جهت حضور در مرحله نهایی رقابت های گرندپری عازم کشور عربستان سعودی شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مسابقات فینال گرندپری، نهم و دهم دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر ماه) و پاراتکواندو ( ۱۷ آذرماه) در کشور عربستان و به میزبانی شهر ریاض برگزار می شود .

به همین منظور تیم ملی تکواندو و پاراتکواندو کشورمان بامداد روز گذشته یکشنبه ۱۳ آذر ماه  جهت حضور در این رقابتها عازم عربستان شدند.

دو ملی پوش شایسته استان تهران “مبینا نعمت زاده  ” (وزن ۴۹- کیلوگرم) و “رایحه شهاب”  (وزن ۶۵- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان کشورمان در این رقابتها حضور خواهند داشت.

گفتنی است شش مربی شایسته استان تهران “بیژن مقانلو به عنوان سرمربی ” تیم ملی تکواندو  مردان کشورمان  را همراهی می کند و همچنین “مرتضی سلطانی “سرمربی تیم ملی پاراتکواندو آقایان است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را همراهی می کند. در گروه بانوان نیز عاطفه کشاورز هدایت تیم ملی را برعهده دارد و زهرا حسینی دستیار او خواهد.جمشید سهرابی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم ملی است .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram