۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 73016
  • 14 شهریور 1402 - 10:38
  • 178 بازدید
  • ارسال توسط :
ساغر پنجمین طلایی تهرانی در قاره کهن/فتحی نایب قهرمان شد

ساغر پنجمین طلایی تهرانی در قاره کهن/فتحی نایب قهرمان شد

در پایان روز سوم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا،دختران ملی پوش تهران موفق به کسب دو عنوان ارزشمند طلا و نقره شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران،پرونده دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در حالی شب گذشته دوشنبه ۱۳ شهریور ماه بسته شد که دختران ملی پوش شایسته استان تهران موفق شدند ۵ […]

در پایان روز سوم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا،دختران ملی پوش تهران موفق به کسب دو عنوان ارزشمند طلا و نقره شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران،پرونده دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در حالی شب گذشته دوشنبه ۱۳ شهریور ماه بسته شد که دختران ملی پوش شایسته استان تهران موفق شدند ۵ مدال طلا، یک نقره و یک برنز  شدند.

شیر دختران ملی پوش کشورمان با کسب ۶ مدال طلا، دو نقره و یک برنز موفق به کسب کاپ قهرمانی آسیا شدند و بر بام قاره کهن ایستادند.

در روز پایانی این رقابتها، ساغر مرادی در وزن ۶۳- کیلوگرم ابتدا «انزو» از فیلیپین را شکست داد و سپس با همین نتیجه «ایبراگیمووا» از ازبکستان از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مرادی در این مرحله «ماخموتووا» از چین را ۲ بر صفر شکست داد و در مبارزه پایانی هم برابر حریفی از کره جنوبی ۲ بر یک پیروز شد و به نشان ارزشمند طلا دست یافت.

مطهره فتحی در وزن ۵۵- کیلوگرم دور نخست با «ایشیدا» از ژاپن را دو راند شکست داد و سپس با نتیجه مشابه «سوتهیست» از تایلند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فتحی در این مرحله «زونگ یان دای» از چین را ۲ بر یک شکست داد اما در مبارزه نهایی در دو راند به کره جنوبی باخت و به نشان نقره بسنده کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram