۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 59445
  • 10 مرداد 1401 - 11:13
  • 473 بازدید
  • ارسال توسط :
دختران و پسران ایران قهرمان و نایب قهرمان جهان شدند
مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ؛

دختران و پسران ایران قهرمان و نایب قهرمان جهان شدند

در پایان پنجمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان،تیم ملی دختران و پسران کشورمان توانستند در سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی دنیا بایستند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛پنجمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان با حضور ۶۶۹ تکواندوکار از ۹۰ کشور جهان از روز پنجشنبه ششم مردادماه به مدت چهار روز  به میزبانی […]

در پایان پنجمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان،تیم ملی دختران و پسران کشورمان توانستند در سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی دنیا بایستند.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛پنجمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان با حضور ۶۶۹ تکواندوکار از ۹۰ کشور جهان از روز پنجشنبه ششم مردادماه به مدت چهار روز  به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار و طی آن تیم ملی تکواندو کشورمان توانست دو عنوان ارزشمند قهرمانی و نایب قهرمانی  را بدست آورد.
تیم ملی نونهالان دختران ایران با هدایت معصومه محمدیان از مربیان توانمند استان تهران با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز و ۵۸۲ امتیاز مقتدرانه بر روی سکوی قهرمانی دنیا ایستاد.
تیم ملی تایلند با ۲ طلا، یک نقره و مجموع ۳۶۳ امتیاز نایب قهرمان شد و کره جنوبی با ۲ طلا، یک نقره و مجموع ۳۲۵ امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
در بخش پسران نیز تیم ملی تکواندو  ایران با سکانداری حسینعلی نعیمی  با کسب ۳ مدال طلا و نقره و مجموع ۳۱۳ امتیاز توانست سکوی نایب قهرمانی جهان را کسب نماید.
تیم ملی کره جنوبی در بخش پسران با ۴ طلا، ۴ نقره و مجموع ۷۳۰ امتیاز اول شد و مکزیک نیز با ۲۹۱ امتیاز به عنوان سوم رسید.
گفتنی است تهران با ۳ نماینده شایسته دراین رقابتها حضور داشت که دو تکواندو کار نونهال دختر پایتخت پرنیان نوری و ساینا علیپور موفق به کسب دو نشان ارزشمند طلا شدند و محمد حسین تقی پور نیز در مرحله نخست از دور رقابتها کنار رفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram