۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 20834
  • 01 آذر 1395 - 11:54
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک رییس هیات تکواندو استان تهران به قهرمانی تیم ملی دختران در جهان

پیام تبریک رییس هیات تکواندو استان تهران به قهرمانی تیم ملی دختران در جهان

علی خلیلی رئیس هیات تکواندو تهران طی پیامی کسب عنوان قهرمانی جهان توسط تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر و عنوان نایب قهرمانی این رقابتها را در مجموع دختران و پسران،تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران در متن پیام تبریک فوق آمده است: بار دیگر هوگوپوشان نوجوان کشورمان در رقابتهای جهانی موفق […]

علی خلیلی رئیس هیات تکواندو تهران طی پیامی کسب عنوان قهرمانی جهان توسط تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر و عنوان نایب قهرمانی این رقابتها را در مجموع دختران و پسران،تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران در متن پیام تبریک فوق آمده است:
بار دیگر هوگوپوشان نوجوان کشورمان در رقابتهای جهانی موفق شدند ضمن کسب عنوان قهرمانی در بخش دختران و نایب قهرمانی در مجموع،پرچم پر افتخار کشورمان را در سالن برگزاری رقابتها به اهتزاز در آورده و سرود ملی کشورمان را در محل برگزاری رقابتها آنهم در ایام اربعین حسینی و با مدد جویی از اهل بیت علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیه طنین انداز کنند.
ضمن تبریک این موفقیت به مجموعه پرتلاش و زحمتکش فدراسیون اعم از مسئولین،کادرفنی و قهرمانان نوجوان به همه این عزیزان خسته نباشید گفته و برای تکواندو کشورمان در دیگر رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت دارد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram