۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 20441
  • 12 آبان 1395 - 22:10
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری:بانوان برای رسیدن به جایگاه واقعیشان تلاش کنند

لشکری:بانوان برای رسیدن به جایگاه واقعیشان تلاش کنند

جلسه هم اندیشی نایب رییسان حوزه و شهرستان های هیات تکواندو استان تهران با مسعود لشکری دبیر هیات در محل دفتر هیات استان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندواستان تهران ؛ نخستین نشست هم اندیشی نایب رییسان حوزه و شهرستان های تابعه استان تهران به منظور برنامه ریزی و ارائه  گزارش عملکرد […]

جلسه هم اندیشی نایب رییسان حوزه و شهرستان های هیات تکواندو استان تهران با مسعود لشکری دبیر هیات در محل دفتر هیات استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندواستان تهران ؛

نخستین نشست هم اندیشی نایب رییسان حوزه و شهرستان های تابعه استان تهران به منظور برنامه ریزی و ارائه  گزارش عملکرد بانوان روز گذشته سه شنبه با حضور مسعود لشکری دبیر هیات،سلمه حاج حسینی دبیر بانوان،نواب رییس “سعید وکیلی( باقرشهر)،عاطفه کرمی(شمیرانات)،افسانه پناهی(قرچک)،زهرا زمانی(شهرقدس)،مهدیه فتحی(بهارستان)،سولماز صلاح پور(جنوبغرب)، اعظم توکلی (شهرری)،شهناز جوانمرد(جنوبشرق)،آسیه بهاری نیا(پردیس)،بدری اسدی(شمالشرق)،روح انگیز یاری(دماوند)،فاطمه قنبری (اسلامشهر)، نسرین مرادی(پاکدشت)،ریحانه محمدی(ورامین)،فاطمه عاطفی(کهریزک) و سهیلا مهدیزاده(رباط کریم)در محل دفتر هیات استان تهران برگزار گردید.

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین و یاران وفادارش و آغاز ماه صفر بیان داشت:در ابتدا جا دارد کسب دو عنوان قهرمانی تیم های منتخب استان تهران رادر مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در دو بخش مردان و زنان را تبریک عرض نماییم که با تلاش و همت شان توانستند در بارگاه امام رضا  خوش بدرخشند و دست پر به تهران بازگردند،به طور حتم این موفقیت حاصل نمی شد مگر با همدلی و اتحاد تک تک نفراتی که در این رقابتها حضور داشتند.

وی افزود:تکواندو تهران می بایست در تمامی زمینه ها در سطح کشور همچون نگینی بدرخشد که این تنها با داشتن یک برنامه ریزی دقیق و اتحادمیان خانواده تکواندو پایتخت به سرانجام خواهد رسید،در رقابتهای قهرمانی کشور بانوان پایتخت  با کسب بهترین جایگاه وخوشرنگترین مدال ها نشان دادند که توانمند هستند و قدرت تکواندو بانوان تهران را به رخ دیگر حریفان خود کشاندند.

لشکری گفت:بدون شک با یک برنامه دقیق و مدون می توانیم در تمامی رشته ها دربخش بانوان به بهترین ها در سطح کشور و حتی بین المللی دست یابیم،شما به عنوان نمایندگان استان در سطح حوزه و شهرستان می بایست برای رشد و ارتقائ تکواندو دختران پایتخت تلاش کنید چراکه بسیاری از قهرمانان ما از حوزه و شهرستان های هستند .

دبیر هیات استان بااشاره به اینکه نایب رییسان هم پای روسای خود  برنامه ها را پیش ببرند در ادامه اظهارداشت:تکواندو تهران با توجه به پتانسیل بالای که دارد، نیازمند مدیریت مناسبی است تا بتواند از تمامی ظرفیت ها ی موجود استفاده کند و با توجه به تاکید اداره کل ورزش و جوانان استان برای برنامه ریزی مناسب برای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ و بازیهای المپیک ۲۰۲۰ ،می بایست برنامه مناسبی را در سطح حوزه  و شهرستان خود به جهت شناسایی ورزشکاران مستعد داشته باشید تا در این دو رویداد مهم تهران سهم بیشتری از سایر استان ها داشته باشد .

وی در پایان گفت:امیدوارم با سعی و تلاش بیشتر و فعالیت مضاعف در حوزه کاری خود در ارتقاء سطح ورزش بانوان مثمر ثمر باشید چراکه معتقدم بانوان پایتخت برای رسیدن به روزهای اوج خود نیازمند تلاش بیشتری است که شما نواب رییسان باید با مدیریت صحیح راه درست را برای رسیدن به این موفقیت هموار کنید .

در پایان این نشست کلیه نایب  رییسان حوزه و شهرستان ها  ضمن ارائه گزارش عملکرد ، مشکلات مربوطه را با دبیر استان مطرح نمودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram