۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 20028
  • 27 مهر 1395 - 15:22
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :
نگاهی به شش ماه عملکرد درخشان تکواندو پایتخت

نگاهی به شش ماه عملکرد درخشان تکواندو پایتخت

تکواندو استان تهران توانست بایک برنامه ریزی دقیق و در سایه مدیریت مسئولین در شش ماه نخست سال نتایج  قابل قبولی رابدست آورد،کسب ۶۲ نشان رنگارنگ و چهار جام قهرمانی،دو نایب قهرمانی و دوعنوان سومی رقابتهای قهرمانی کشور درردهای سنی مختلف و کسب ۱۹ مدال با ارزش بین المللی در رقابتهای آسیایی و جهانی میزبانی […]

تکواندو استان تهران توانست بایک برنامه ریزی دقیق و در سایه مدیریت مسئولین در شش ماه نخست سال نتایج  قابل قبولی رابدست آورد،کسب ۶۲ نشان رنگارنگ و چهار جام قهرمانی،دو نایب قهرمانی و دوعنوان سومی رقابتهای قهرمانی کشور درردهای سنی مختلف و کسب ۱۹ مدال با ارزش بین المللی در رقابتهای آسیایی و جهانی میزبانی  شایسته مسابقات قهرمانی پومسه کشور پس از یک دهه برگزاری این رقابتها تنها گوشه ای از افتخارات پایتخت نشینان و تلاش و همت تکواندو کاران پایتخت است.

تکواندو پایتخت از همان ابتدای  مدیریت علی خلیلی با جدیت و تلاش همه جانبه تمامی مسئولین  با قرار دادن سه الگوی برنامه محوری ،عدالت محوری و اخلاق مداری  کار خودرا آغاز نمود،برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی با مسئولین کمیته های ستادی ،روسای و نواب رییس حوزه و شهرستان های هیات های تابعه و تاکید بر داشتن یک برنامه ریزی مناسب  بر اساس شش هدف تعیین شده از سوی سکاندار هیات تکواندو پایتخت  موجب شد پله های ترقی و پیشرفت تکواندو تهران یکی پس از دیگری طی شود تا امروز شاهد درخشش تکواندو کاران استان تهران باشیم . دراین گزارش قصد داریم عملکرد شش ماهه نخست سال را در هفت بخش به صورت مختصر ارائه و از نظر بگزرانیم.

بخش اول :مسابقات ( کشوری،بین المللی و استانی)

تیم های منتخب هیات تکواندو استان تهران اعزامی به رقابتهای قهرمانی کشور در دو گروه دختران و پسران توانستندبا همدلی و تلاش کادر فنی با کسب نشان های طلا ،نقره و برنز و عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی و سومی باردیگر اقتدار و قدرت تکواندو پایتخت را به رخ مدعیان خود بکشانند.

کسب ۱۹ نشان رنگارنگ رقابتهای بین المللی در مجموع دختران و پسران در مسابقات قهرمانی آسیا،جهان و بین المللی از دیگر افتخارات به دست امده تکواندو کاران پایتخت نشین است.

لازم به ذکر است تیم منتخب هیات تکواندو استان تهران در رقابتهای بین المللی روسیه که با حضور ۶۰۰ شرکت کننده در قالب ۵۷ تیم از ۲۶ کشور  در شهر مسکو برگزار شده بود توانست عنوان سومی این پیکارها را کسب نماید.

براساس سیاست ها وبرنامه ریزی های صورت گرفته  در راستای عدالت محوری و شناسایی بهترینهای استان برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور ،مسابقات قهرمانی وانتخابی استان تهران در تمامی رده های سنی با حضور بیش از ۱۵۰۰ تکواندو کار  برگزار شد.

 

لازم به ذکر است یازدهمین دوره رقابتهای قهرمانی پومسه کشور در دو بخش بانوان و آقایان در تمامی رده های سنی با حضور بیش از ۷۰۰ پومسه رو از ۳۱ استان در سالن مجموعه ورزشی هرندی به مدت چهارروز به میزبانی هیات تکواندو استان تهران برگزار شد .

بخش  دوم :آزمون

در شش ماه نخست سال جاری سه دوره آزمون ارتقاء رده کمربند قرمز تا دان و پوم دو تکواندو در دو گروه مردان و بانوان  با حضور ۲۶۲۲ نفر به میزبانی خانه تکواندو پایتخت برگزارشد.

بخش سوم:رقابتهای لیگ باشگاهی( کشوری و استانی)

حضور ۷۹ تیم پایتخت نشین در رقابتهای لیگ باشگاهای کشور( برتر و دسته یک) در دو گروه دختران و پسران ، رده های سنی(خردسالان،نونهالان،نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان) در دوبخش کیوروگی و پومسه از موارد قابل توجه است که هرساله با توجه به پتانسیل بالای استان تهران روند افزایشی دارد.

هیات استان تهران به منظور پشتوانه سازی تیم های تهرانی و شناسایی تکواندو کاران مستعد،هر ساله رقابتهای لیگ باشگاه های استان تهران را در ردههای سنی خردسالان،نونهالان،نوجوانان  در دو بخش برتر و دسته یک برگزار می نماید،رقابتهای لیگ باشگاه های استان تهران در سال ۹۵ با حضور ۷۵ تیم در حال برگزاریست که از نکات مهم لیگ امسال برگزاری رقابتهای لیگ برتر با هوگوهای الکترونیکی می باشد .

بخش چهارم:آموزش( داوری،مربیگری و هماهنگی سالیانه)

دوره های هماهنگی سالیانه داوری و مربیگری(کیوروگی و پومسه) به منظور آشنایی با آخرین تغییرات در نحو آموزش و قضاوت در دو گروه مردان و بانوان ابتدای هر سال با حضور مدرسین فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

برگزاری دوره هماهنگی سالیانه مربیان با حضور ۶۸۰ مربی ( ۲۴۳ آقایان و ۲۳۷ بانوان )

برگزاری دوره هماهنگی سالیانه داوران ( کیوروگی) با حضور ۳۶۴ داور(۲۲۱ آقایان و ۱۴۳ بانوان)

برگزاری دوره هماهنگی سالیانه داوری متمرکز (پومسه ) با حضور ۲۴۵ داور ( ۱۴۱ آقایان و ۱۰۵ بانوان )

تکواندو استان تهران در راستای ارتقاء سطح فنی وآموزش مربیان ،دوره های  آموزش تئوری درجه یک،دو و سه مربیگری را با حضور ۱۷۹ مربی در دو گروه مردان و زنان به مدت ۸ روز در سالن شهید کبکانیان برگزار نمود .

بخش پنجم:جلسات و بازدیدها 

به منظور بررسی عملکرد،ارائه پیشنهادات و برنامه ریزی در جهت رسیدن به اهداف والای هیات تکواندو استان تهران،جلسات متعددی با مسئولین کمیته ها،حوزه و شهرستان ها با حضور مسئولان هیات تکواندو استان تهران به صورت منظم و پایان هر فصل برگزار میشود .

بازدید و جلسات حضوری مسولین هیات با روسای اداره کل ورزش،هیات های تابعه،مربیان،داوران و قهرمانان حوزه و شهرستان های تابعه استان از دیگر موارد مهمی است که مسئولین هیات از ابتدای مدیریت خود مورد توجه  قرار داده اند ،رسیدگی و نظارت بر عمکرد حوزه و شهرستان ها،بررسی موارد و مشکلات موجود وایجاد راه حل مناسب در جهت رفع موارد برای ارتقاء سطح تکواندو استان تهران و ایجاد فضای مناسب آموزشی برای تکواندو کاران از مواردی ایست که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفت.

بخش ششم:فرهنگی

ادای احترام مسئولین هیات به مقام شامخ شهید گمنام

دیدار مسئولین هیئت با خانواده سردار شهید مدافع حرم روزبه هلیسائی از تکواندوکاران قهرمان کشور به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

تجدید میثاق تکواندوکاران با آرمانهای امام راحل در سالروز درگذشت امام خمینی

بازدید مسئولین هیئت تکواندو استان تهران از مجموعه توانبخشی  سرای احسان کهریزک به مناسبت ماه مبارک رمضان

حضور مسئولین هیئت در یادواره ۱۳۰ شهید ورزشکار اسلامشهر

تقدیر از قهرمانان هان مادانگ استان تهران

برگزاری اولین دوره مسابقات قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان

غبار روبی مزار شهدای شهرستان پاکدشت

مراسم تجلیل از  مدال آوران پایتخت نشین  مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ مانیلا و دو نفر قهرمان پیشکسوتان پایتخت

بازدیداز تمرین هنرجویان طرح زکات ورزشی ( مجموعه ورزشی هرندی و باشگاه امام علی رودهن)

مراسم یاد بود شهید ناصر امامی در حاشیه مسابقات لیگ دسته یک نونهالان

برگزاری مسابقات دهه کرامت در حاشیه مسابقات لیگ نونهالان پایتخت

مراسم تجلیل ازخانواده سه شهید مدافع حرم در حاشیه یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه ( شهید علی پاجانی،شهید حسین گیتی نما  و سردار مدافع حرم شهید روزبه هلیسائی )

حضور تکواندوکاران پایتخت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس

بخش هفتم :تجهیزات

تهیه تشک های استاندارد هشت ضلعی و  هوگوهای الکترونیکی برای برگزاری مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاهای استان تهران

برپایی پایگاه قهرمانی تکواندو جهت قهرمان پروری در سطح ملی و بین المللی در سالن شهید کبکانیان

راه اندازی سایت مسابقات جهت ثبت نام اینترنتی رقابتهای استانی و حوزه و شهرستان ها

طراحی جدید احکام و مدال های قهرمانی استان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram